Gammal Civic som inte vill starta!!

JW
24 november 2006 · 281 Inlägg

Tja Civicen vill inte starta ibland... kan stå och mala med startmotorn i 20 min utan att nåt händer... sen väntar man lite och då går han igång... vad kan detta bero på?

Mvh Jonas

Masaru hater
24 november 2006 · 656 Inlägg

Tändstift kanske?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
JW
24 november 2006 · 281 Inlägg

Emiliano skrev:
Tändstift kanske?

mm tanken slog mig med ganska snabbt men är på jobbet så kan inte byta nu hehe... men tack för inlägget! Mvh jonas

Malmoe SSS -12
24 november 2006 · 3 217 Inlägg

Eller batteriet... Så gjorde min också!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Drönirettab
24 november 2006 · 21 761 Inlägg

Men om man kan stå och harva med startmotorn i tex 15-20 minuter(inte i sträck naturligtvis)så är det nog ganska liten risk att batteriet är dåligt tror jag.

Det är väl egentligen två saker att kolla, gnista och soppa. Kommer det köttsoppa från pumpen så är det något som är galet.

znapz Why We Are?
11 december 2006 · 38 Inlägg

årsmodell på hondan?
byt fördelare! komplett!!! om det är den som högspolen sitter i så är det problemet du har! samma på min..
lycka till!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang