5844
Sök

Richard Branson kör Saab 9-5 2,3t Biopower

1 414 Inlägg
19 december 2006
Trådstartare
Jag blev riktigt förvånad när jag såg att ägaren av Virgin och en av världens rikaste människor kör en 9-5 2,3t Biopower.

Han är iof en av de människor som jobbar mest för miljön just nu men med tanke på att han har råd med precis vilken bil som helst o så valde han den, det känns ganska bra smile

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

Körv
3 535 Inlägg
19 december 2006
Underbart big_smile Vi har en Focus Flexifuel -06. Går som en klocka! big_smile

Truckdriving Man

Administratör
11 967 Inlägg
19 december 2006
Founder skrev:
Jag blev riktigt förvånad när jag såg att ägaren av Virgin och en av världens rikaste människor kör en 9-5 2,3t Biopower.

Han är iof en av de människor som jobbar mest för miljön just nu men med tanke på att han har råd med precis vilken bil som helst o så valde han den, det känns ganska bra smile

Jag misstänker att han har mer än en bil wink

I bilparken lär finns bilar som dödat en halv regnskog under sin livstid smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Fisketokig
2 997 Inlägg
19 december 2006
Misstänker att det är främst för att han är i fronten med miljöfrågor och därför skaffat sig en biopower för att det ska se bra ut...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

1 414 Inlägg
20 december 2006
Trådstartare
chrizz skrev:
Founder skrev:

Jag misstänker att han har mer än en bil wink

I bilparken lär finns bilar som dödat en halv regnskog under sin livstid smile

Han har ju bland annat beställt en Airbus A380 att ha som sitt resande kontor smile

- www.bmwb.se

1 414 Inlägg
20 december 2006
Trådstartare
Sedan kan man ju tro att han är seriös, tydligen har han beställt en likadan bil till sin fru och även gett anställda innom Virgin en bonus om dom kör miljö-vänligt...

OCH

så har han satsat 21,5 miljarder som ska delas upp under den närmaste 10 åren på forskning om miljöbränslen för flyg. Vilket ska tilläggas är mer än vad Svenska regeringen satsat de senaste 20 år en...
Senast redigerat av Founder (20 december 2006)

- www.bmwb.se

Sök