Kristian_V skrev:
Jag handlade ratt o knopp, samt SnapOff till ratten från dem.
Allt verkade ganska bra, ambitionerna fanns där. Men det blev så fel i alla fall.
Ratten jag fick, var
demo-ex de haft i butiken, som folk kladdat på.
Jag blev aldrig tillfrågad ifall jag kunde tänka mig demo-exet, det var vad jag fick! (10% rabatt) Jag blev lite sne på det, men jag tog det utan att klaga. Självklart skall man fråga kunden först!!! Skulle de frågat, så hade jag valt en "okladdad" och skitit i de ynka 10% rabatten jag fick
Hemkommen börjar jag montera SnapOff och ratt. Då visar det sig att jag fått för korta skruv till ratten.
Bara att åka tillbaka och få andra skruv, de hade inte, så jag åkte till skruvcenter och betalade extra för skruv som passar.
Jag skall tillägga att den äldre av herrarna som var där vid tillfället, gjorde sitt bästa för att rätta till problemet. Allt strul kunde jag tagit, men när sedan den yngre säljaren (Som sålde grejerna till mig) står där och ser ut som "skall du inte gå snart?" då blev det tummen ner för MH-Styling.
Minus för:
Demo-ex utan att fråga. (Taskig rabatt!)
Halva personalen hade en taskig attityd.
Ingen goodwill, när kunden får lägga flera hundra kronor på bensin för att de levererat fel detaljer.
Plus:
För att de fins. De verkar ha bra prisbild och en hel del kunnande.
Slutbetyg: (Skala 1-10)
Minus 7