Styling tipps? Behöver någon som har bra fantasi.

PorreHattyr
7 mars 2011 · 122 Inlägg

slowSwede skrev:

PorreHattyr skrev:

slowSwede skrev:
Det absolut billigaste måste ju vara att flörta till någon skön madame och köra runt med henne.

Alla bilar ser ju bättre ut med snygga tjejer i dem!

No not really

Hur menar du nu?
Att du måste betala dina damer och det därför inte är billigt? big_smile
Eller menar du att bilar ser bättre ut med fula damer?

Smak och bak, det gäller ju även styling.

Det jag menar är att jag skiter fullständigt i vad det sitter för människor i bilen, men det kanske inte lilla du begrep smile

Volkswagen Bora V5 "Borat" (1999)
SpeedOfLight
7 mars 2011 · 1 432 Inlägg

TA Technix coils kostar typ 3000:-
Navvända plåtfälgarna kostar några hundra om du har något företag som kan göra det på en fikarast
Polermedel och vax kostar någon hunka
lite toningsfilm till rutorna för någon hunka till

Allt som allt så har du en låg bil med "breda" fälgar (de är inte bredare men ser bredare ut iom att du vänder på navet) och bra puts för typ 4000:-

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
eVo_
8 mars 2011 · 32 Inlägg

Twizq skrev:

eVo_ skrev:
du kan ju plasta ihop några egna kjolar:) då får du ju ett kjolpaket som ingen annan har oxå smile

Jo det är sant, har tänkt något sånt också, sen breddade svarta plåtisar med kromad kant eller hel svarta med en röd kant i fälg banan, sen installera neon under stolarna och inredning, sen ska jag sluta ut inredningen och lackera lite vilt, sen dra bort dörr sidorna och mixa om lite gran pew pew!
Men det är så att jag har varken kunskap om att bredda plåtisar eller svetsa, varken bygga egen front som ska passa etc.. Fast riktigt bra ide var det, sen letar jag efter ögonlock som jag kan smälla på och kanske en huvförlängare eller något sånt, tona också ska ske, men vill ha bättre väder så jag kan dundra igång med bajset också för att det ser ut som en rullande lik vagn från skroten just nu ... Jag har sänkt den nu alla fall och det blev ganska bra faktiskt. Tack för tipsen wink

plasta egna ögonlock me då? de blir mycket billigare än att köpa färdiga o att bredda plåtisar är ganska jobbigt o så e de ju jätte noga me att de blir rakt o så vidare. men hör me nätterqvist här i stan har breddar

eVo_
8 mars 2011 · 32 Inlägg

Twizq skrev:

evilaudio skrev:

Twizq skrev:

Indeed, nu förstår du varför jag måste bygga lite hemma, har ett garage som jag kan vistas i på Gellerås banan för jag har inget värme garage hemma och det är för mycket bös intryckt i garaget så jag får inte plats där. smile Så jag behöver mera pengar för att kunna köpa, så därför måste jag bygga själv hmm

fast bygga tex ett kjolpaket själv e INTE billigt.

Hm okej hmm, aja får la hitta på något rolig och försöka ha bra fantasi, har en bild i huvudet så jag vill att den ska se ut, det är ganska simpla saker fast jag vill göra lite mera på den än så den ser ut i huvudet men vet inte vad. Jag har så SJUKT mycket ideer som flyger hej vilt i huvudet men jag kan inte sätta fingret på hur jag vill ha det .. hmm

ska de bah vara ett simpelt paket så blir ju inte pengen så dyr

Twizq
8 mars 2011 · 10 Inlägg

PorreHattyr skrev:

slowSwede skrev:
Det absolut billigaste måste ju vara att flörta till någon skön madame och köra runt med henne.

Alla bilar ser ju bättre ut med snygga tjejer i dem!

No not really

Haha nu var det så att jag behöver styling tips tongue Blir lite svårt att söka på blocket, styling tjej eller något sånt lol + att då tittar inte folk på bilen dom tittar bara på vad det är som sitter bredvid roll

Volkswagen Golf 3 "Ekan" (1992)
Twizq
8 mars 2011 · 10 Inlägg

eVo_ skrev:

Twizq skrev:

eVo_ skrev:
du kan ju plasta ihop några egna kjolar:) då får du ju ett kjolpaket som ingen annan har oxå smile

Jo det är sant, har tänkt något sånt också, sen breddade svarta plåtisar med kromad kant eller hel svarta med en röd kant i fälg banan, sen installera neon under stolarna och inredning, sen ska jag sluta ut inredningen och lackera lite vilt, sen dra bort dörr sidorna och mixa om lite gran pew pew!
Men det är så att jag har varken kunskap om att bredda plåtisar eller svetsa, varken bygga egen front som ska passa etc.. Fast riktigt bra ide var det, sen letar jag efter ögonlock som jag kan smälla på och kanske en huvförlängare eller något sånt, tona också ska ske, men vill ha bättre väder så jag kan dundra igång med bajset också för att det ser ut som en rullande lik vagn från skroten just nu ... Jag har sänkt den nu alla fall och det blev ganska bra faktiskt. Tack för tipsen wink

plasta egna ögonlock me då? de blir mycket billigare än att köpa färdiga o att bredda plåtisar är ganska jobbigt o så e de ju jätte noga me att de blir rakt o så vidare. men hör me nätterqvist här i stan har breddar

Jo ögonlock ska jag trixa till, men vem är nätterqyist? Aldrig hört talas om honom, och vad tar han för att bredda? cool

Volkswagen Golf 3 "Ekan" (1992)
eVo_
8 mars 2011 · 32 Inlägg

Twizq skrev:

eVo_ skrev:

Twizq skrev:

Jo det är sant, har tänkt något sånt också, sen breddade svarta plåtisar med kromad kant eller hel svarta med en röd kant i fälg banan, sen installera neon under stolarna och inredning, sen ska jag sluta ut inredningen och lackera lite vilt, sen dra bort dörr sidorna och mixa om lite gran pew pew!
Men det är så att jag har varken kunskap om att bredda plåtisar eller svetsa, varken bygga egen front som ska passa etc.. Fast riktigt bra ide var det, sen letar jag efter ögonlock som jag kan smälla på och kanske en huvförlängare eller något sånt, tona också ska ske, men vill ha bättre väder så jag kan dundra igång med bajset också för att det ser ut som en rullande lik vagn från skroten just nu ... Jag har sänkt den nu alla fall och det blev ganska bra faktiskt. Tack för tipsen wink

plasta egna ögonlock me då? de blir mycket billigare än att köpa färdiga o att bredda plåtisar är ganska jobbigt o så e de ju jätte noga me att de blir rakt o så vidare. men hör me nätterqvist här i stan har breddar

Jo ögonlock ska jag trixa till, men vem är nätterqyist? Aldrig hört talas om honom, och vad tar han för att bredda? cool

han tar 500 per fälg smile vet inte heller riktigt vem de e haha men vet att han gör de

Twizq
9 mars 2011 · 10 Inlägg

eVo_ skrev:

Twizq skrev:

eVo_ skrev:

plasta egna ögonlock me då? de blir mycket billigare än att köpa färdiga o att bredda plåtisar är ganska jobbigt o så e de ju jätte noga me att de blir rakt o så vidare. men hör me nätterqvist här i stan har breddar

Jo ögonlock ska jag trixa till, men vem är nätterqyist? Aldrig hört talas om honom, och vad tar han för att bredda? cool

han tar 500 per fälg smile vet inte heller riktigt vem de e haha men vet att han gör de

Fick tag på en igår som visste vem han var, men ska fundera lite över det och se om jag kan hitta på något annat så länge för jag ska lägga lite extra på ljud också.. för diskant rally är inge att skryta med ;D

Volkswagen Golf 3 "Ekan" (1992)
eVo_
9 mars 2011 · 32 Inlägg

Twizq skrev:

eVo_ skrev:

Twizq skrev:

Jo ögonlock ska jag trixa till, men vem är nätterqyist? Aldrig hört talas om honom, och vad tar han för att bredda? cool

han tar 500 per fälg smile vet inte heller riktigt vem de e haha men vet att han gör de

Fick tag på en igår som visste vem han var, men ska fundera lite över det och se om jag kan hitta på något annat så länge för jag ska lägga lite extra på ljud också.. för diskant rally är inge att skryta med ;D

haha ne de e ju inte de tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang