Audi a4 1,8t mindre projekt! Såld!

Stridsanka
29 november 2010 · 409 Inlägg

Tackar smile Får hoppas det, går dock inte att prova den så mycket nu när det bara är puder, spinner bara tongue

fwd
1 december 2010 · 137 Inlägg

Stridsanka skrev:
Tackar smile Får hoppas det, går dock inte att prova den så mycket nu när det bara är puder, spinner bara tongue

Puder... kom hit ;Dcool

Stridsanka
1 december 2010 · 409 Inlägg

fwd skrev:

Stridsanka skrev:
Tackar smile Får hoppas det, går dock inte att prova den så mycket nu när det bara är puder, spinner bara tongue

Puder... kom hit ;Dcool

Haha, det skulle vart lite mer puder om det skulle vart nått big_smile kör ju på allt förb*nnat när man kör i skogen tongue

fwd
1 december 2010 · 137 Inlägg

Stridsanka skrev:

fwd skrev:

Stridsanka skrev:
Tackar smile Får hoppas det, går dock inte att prova den så mycket nu när det bara är puder, spinner bara tongue

Puder... kom hit ;Dcool

Haha, det skulle vart lite mer puder om det skulle vart nått big_smile kör ju på allt förb*nnat när man kör i skogen tongue

Hahaha men far ut på fruset vatten då cool

Stridsanka
1 december 2010 · 409 Inlägg

Alla sjöar är inte riktigt frusen tongue

Stridsanka
4 april 2011 · 409 Inlägg

Nu är sagan slut, bilen är såld och nyare bil inhandlas snarast! smile

Senast redigerat av Stridsanka (5 april 2011)

Piratstikin 2015 Dbakuten.
7 april 2011 · 5 092 Inlägg

Efter 100 år, 4 månader och 14 dagar hittade jag till denna projekttråd tydligen tongue men då var ju bilen såld :S Såg att du köpt dig en riktigt fin A4 nu big_smile blir det att fortsätta i denna tråd eller ska du göra en ny? om du ska ha en projekttråd villsäga?? big_smile

Stridsanka
7 april 2011 · 409 Inlägg

Piratstikins skrev:
Efter 100 år, 4 månader och 14 dagar hittade jag till denna projekttråd tydligen tongue men då var ju bilen såld :S Såg att du köpt dig en riktigt fin A4 nu big_smile blir det att fortsätta i denna tråd eller ska du göra en ny? om du ska ha en projekttråd villsäga?? big_smile

Hahah, har inte du varit in här tidigare? big_smile.. Jo det vart en nyare och tackar för det smile
Jag vet inte om jag ska göra så mycket på den, det enda jag har tänkt mig i såna fall är att kanske tona baklysena och byta till större ändrör smile... Xenon och de är det från fabrik så de slipper jag byta big_smile

Piratstikin 2015 Dbakuten.
7 april 2011 · 5 092 Inlägg

Skönt big_smile ja eller jo jag har nog sett denna tråd fast det var nog läänge sedan :S du kommer alltid hitta på mer och mer saker att göra. börjar med småsaker som kommer det lite mer hela tiden som du vill göra tongue

Stridsanka
7 april 2011 · 409 Inlägg

Hehe ja det blir säkert så smile skulle behöva rubba bilen eller något, smårepor syns förj'vla bra på svarta bilar haha tongue.
Btw vart köpte du de där aquatec 500 eller vad de heter? den där trasan som var så bra? smile

Piratstikin 2015 Dbakuten.
7 april 2011 · 5 092 Inlägg

Stridsanka skrev:
Hehe ja det blir säkert så smile skulle behöva rubba bilen eller något, smårepor syns förj'vla bra på svarta bilar haha tongue.
Btw vart köpte du de där aquatec 500 eller vad de heter? den där trasan som var så bra? smile

Ja det är ju nackdelen med svart tongue Köpte den på bergslagens rekond & däckservice. Vet inte om det är andra som har dessa för deras poler produkter kommer från en återförsäljare i finland som importerar från usa så han i fagersta har tydligen sverige patent på dessa och jag vet inte om trasan är detsamma eller om den finns i sverige. Grymt bra är den iallafall. säms skinn & en sån är som att gämföra med att torka med en disktrasa och plast tongue helt sjukt vilken skillnad det är.

Ge mig 200 för trasan + frakt så kan jag köpa en åt dig och skicka hem den om du vill smile

Stridsanka
7 april 2011 · 409 Inlägg

Ja kanske de smile har du inte msn eller något? besvärligt att "chatta" här haha big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang