Thor billarm

Krille_S
3 september 2008 · 22 Inlägg

BanOne skrev:

chripopper skrev:
Ni som kopplat in detta, hur gör man med kabeln som ska gå till dörrswitcharna? Jag kopplade den blå kabeln till lyset i bilen som tänds när dörren öppnas, och nu när jag trycker på lås upp knappen och öppnar en dörr så går larmet!! :S

Och om jag låser upp med lås upp knappen så låser larmet och larmar igen efter typ 20sek... fattar ingenting!

Är det någon som vet om det går att stänga av att larmet aktiverar sig med automatik???
Sätter man sig i bilen, stoppar i nyckeln i tändningen och kommer på att man måste gå och hämta något....när man kommer tillbaka är alla dörrar låsta och larmet aktiverat...med nycklarna och larmdosan i bilen....i mina ögon en idiotisk funktion, går detta att avaktivera...någon som vet?

Mvh
Thomas

Har exakt samma problem nu, någon som kan hjälpa till och säga vilka kbalar som ska till vart.
Har kopplat in larmet nu utan elschema, någon som kan skanna eller skriva ett elschema så vore det guld värt!

MVH Krille

prytz67 galen dagdrömmare
6 oktober 2008 · 21 Inlägg

någon som har ett thor eller liknande bil larm till salu billigt

totalt urflippad, utan någon som helst sympati för orginalåkande miljöpartister. visioner utan någon som helst verklighetsförankring.
Turbo de´e´ manligt de´ hehe
Pliind
23 januari 2009 · 194 Inlägg

Bumpar! vill också veta hur man stänger av automatisk låsning.. och bara en av mina dosor går de att larma med :S den andra kan bara låsa upp?

och vilken kabel är det man ska koppla för att larmet ska fatta att bilfan är igång?

Volvo V60 T4 "Polestar optimerad" (2020)
vw_performance Greve
23 januari 2009 · 1 058 Inlägg

denna tråden har ju förvandlats till rena köp o sälj tråden så jag hänger på jag också big_smile

är intresserad av ett pissbilligt larm till min golf, har INTE centrallås, det ska bara vara ett larm..

PoLoud =D
carlsson77
9 april 2011 · 50 Inlägg

någon som vet hur man kopplar in c låset thor billarm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang