Spärrtid på körkortet

Ekis!
20 mars 2010 · 1 210 Inlägg

_Glenne_ skrev:
Jag har bara ett extrajobb som takskottare just nu, kan det hjälpa endå? för måste ju ta mig till och hem endå..

Nja de räcker inte.. du får nog ta bussen.. hade du kört taxi lr varit resande med egen/tjänstebil .. ja du förstår då hade de säkert funkat...

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
23 mars 2010 · 5 753 Inlägg

Ännu inte fått några papper eller hört nått, 3e veckan nu... Blir fan galen..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
te_wik Forummoderator
23 mars 2010 · 12 813 Inlägg

Ring körkortsenheten på länsstyrelsen så kan du fråga hur länge det tar innan ett beslut tas. Gjorde det idag å dom sa att dom ska skynda sig.


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
23 mars 2010 · 5 753 Inlägg

Ja jag får nog fan göra det, får tjata på dom jävlarna lite så man får veta nånting nån gång...

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Mofftre
23 mars 2010 · 36 Inlägg

Jag ringde inte alls, då tog det 4 månader.. så ring, det kan nog snabba på dom där slipsnissarna en hel del. wink

Liner
23 mars 2010 · 583 Inlägg

te_wik skrev:
Ring körkortsenheten på länsstyrelsen så kan du fråga hur länge det tar innan ett beslut tas. Gjorde det idag å dom sa att dom ska skynda sig.


Mvh Tommy

dom har ju lagt ner alla körkortsenheter på länstyrelserna och gjorde ju körkortsportalen ist! Va ju reklam för de på tv ju!

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
23 mars 2010 · 5 753 Inlägg

Rätt, men körkortsenheten finns fortfarande kvar, bara det att det är transportstyrelsen som har hand om det nu...


Om jag fattade rätt när jag satt och läste nyss..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
te_wik Forummoderator
23 mars 2010 · 12 813 Inlägg

Liner skrev:

te_wik skrev:
Ring körkortsenheten på länsstyrelsen så kan du fråga hur länge det tar innan ett beslut tas. Gjorde det idag å dom sa att dom ska skynda sig.


Mvh Tommy

dom har ju lagt ner alla körkortsenheter på länstyrelserna och gjorde ju körkortsportalen ist! Va ju reklam för de på tv ju!

Precis, tänkte inte på det när jag skrev det. Det är transportstyrelsen som har hand om det nu.



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
GalantV6
16 april 2011 · 5 Inlägg

Kom in på denna tråd av någon anledning. och nu blev jag ju nyfiken. hur gick det?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang