Volkswagen Jetta MkII Widebody "Fuck-R Edition"

Stofer
31 oktober 2010 · 738 Inlägg

En liten tjockis jetta!

DennisJonsson Audiot
31 oktober 2010 · 1 153 Inlägg

Riktigt roligt bygge...dock som skulle jag vilja föreslå å byta lysen fram och bak kanske modda en sport quattro grill och sätta dit en sådan i stället wink

Audi S4 (1992)
Exez
31 oktober 2010 · 503 Inlägg

det blir asnice big_smile men en liten grej som hade vart snyggt om det du kapa bort på breddarna nu är det ju raka kapningar men om jag hade vart dig hade jag gjort en liten rundade hörn eftersom alla formen är rundade så varför inte runda hörnena på breddningen??

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
Volkswagen bora "borat" (2001)
Farmer_power Arbetar med glädje och spänst i lantbrukets tjänst
1 november 2010 · 153 Inlägg

Inte för att varken bilmodellen eller det du gör med den är något som faller mig på läppen måste jag passa på att ge dig en eloge. Sällan man ser någon som med såpass små medel bygger om sin bil. Det vanliga är ju att hänga på en massa plast som köps färdigt och vad är det för konst. Nej bygga om och tillverka själv i så stor utsträckning som möjligt det är att bygga bil.

_DamnIt R1 driver!
18 november 2010 · 5 128 Inlägg

Kul projekt! Blir ju störtcool smile Ska följas!

Bamse_
23 april 2011 · 207 Inlägg

Hur går det?

k-len Egenföretagare
23 april 2011 · 223 Inlägg

Läst igenom hela tråden nu. Är grymt imponerad. Va lite skeptisk först, men nu gillar jag det jag ser.

Kämpa på!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang