Får en 200:a ha tonade rutor på dörrarna?

Lennstrom
3 januari 2007 · 191 Inlägg

undrar om rutorna på dörrarna får va tonade eftersom de är så små bakrutor?

Paying someone to do all the work on your car and feeling proud when it runs a fast time is like paying someone to have sex with your wife and feeling proud when she has his baby
"Den som ingen turbo har, den får åka utan bar"
Nissan Skyline R32 GTR "HKS Edition" (1991)
GurraG INGET ANNAT!!
3 januari 2007 · 1 725 Inlägg

det bör dom väl inte få.. det gäller väl samma regler för alla bilar?? tror väl inte att det spelar någon roll ifall det är 2 dörrars eller 4 dörrars

Rawad C20LET
3 januari 2007 · 1 041 Inlägg

nej man får inte tona mer än 10-15%.
för det kan leda till böter eller en flygande besiktning.
Om du kikar på min bil så har jag det mörkaste toningen på fram som bak, men det tog jag bort ikväll eftersom jag ska till bil provningen imorgon.
Men jag har haft de så hela sommaren o aldrig blivit stoppad av polisen. så du kan faktiskt slänga på lite film efter att du har vart på besiktningen direkt, så ska jag göra imorgon efter att jag ska få den godkänd av bilprovningen.

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
GurraG INGET ANNAT!!
3 januari 2007 · 1 725 Inlägg

jag hoppas inte du tog bort toningen bak?? :S för där är det så lagligt det bara kan bli..

Rawad C20LET
3 januari 2007 · 1 041 Inlägg

GurraG om du syftar på mig så säger jag nej all toning bak sitter kvar, bara fram på vind rutan o dörrarna som jag tagit bort, blir bilen godkänd imorgon så får jag väl tona fram igen smile

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
GurraG INGET ANNAT!!
3 januari 2007 · 1 725 Inlägg

Ja tack och lov.. blev lite orolig.. men läste noga nu och förstod mer vad du menade av det du skrivit innan.. tongue är lite trött efter jobbet.. hehe ja det är riktigt snyggt med toning fram så det är.. wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang