4454
Sök

Vilken sänkningssats ska man satsa på?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
14 januari 2007
Braather skrev:
Mäki skrev:
Braather skrev:
hmm---jag undrar vad jag ska välja alltså...Allt beror ju på priset..annars så hade man inte tvekat...Hade det varit så att jag visste att det verkligen var så att GE har bra saker så kan man ju ta deras ....

Det har då inte strulat hittils för mig ska du veta, den är ganska så hård i dämpningen också! smile Lycka till med valet.
Och till alla som påstår att det är skit, Kul för ett att ni har råd men vissa behöver inte det värsta på marknaden för att kunna köra 10km/h fortare på landsvägen hemma smile
Och självklart hade jag valt det värsta bara jag haft råd att lägga ut pengarna på det! Självklart

Hmm..Alltså nu är det nära att jag går in på sidan och beställer. En sista sak: Hur var det med leverans och så.. inga problem eller? Allt var toppen ??

Tack för din hjälp!

Jag gick bara in och mailade så gick det ungefär en vecka innan sakerna kom, blev orolig sista dagen och mailade dom, fick till svar att den redan var framme, men den kom på eftermiddagen så ja, allt gick smärtfritt smile
Är nöjd med personalen också, en kompis hade sin sänkt 60/40 sen förra ägaren men det var lite för lågt ifram tyckte han, så han pratade med dom och fick köpa bara framfjädrar till ett bra pris så nu är den sänkt 40/40 big_smile Helt klart prisvärda tycker jag! smile

Bild på min bil från sidan med sänkningen:
http://www.garaget.org/mypage/gallery_e … mage=20123
Senast redigerat av Mäki (14 januari 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sök