Saab_Robin's Saab 9-3 och Funkiee's Saab 9000's! [Shoppingdagar!]

Pendulum
11 juni 2011 · 1 298 Inlägg

Saab_Robin skrev:
japp gott folk liten update. har under de sunaste dagarna fyllt på mer olja då de nästan inte fanns något kvar. har kopplat in en av mätarna i a-stolpen. och sist men inte minst så har jag äntligen  fått tilräkligt med tid att monterat JT systemet. och fy fan va de låter gött! bilder och ev. video kommer imorn.

JT de gillar vi! smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Supra_robin
13 juni 2011 · 4 663 Inlägg

har haft Jt på ett par dagar nu och har lite frågor. luktar bränt från motor rummet  och ser att mitt avgasbandage har börjat svartna från turbon till  15 cm längre bort på röret, e de så att de kommer ta ett tag innan de slutar att lukta?

och en kanske inbillnings grej, tycker att motorrummet känns varmare än de gjorde tidigare  då med orginal avgas systemet kan nu blötte jag ner avgasbandage för att kunna linda det bättre runt dp.n (i vintras). kan det vara så att värme isoleringen försämras av att man gör så?

Supra_robin
14 juni 2011 · 4 663 Inlägg

jonnielahti skrev:
kan ju lukta från bandaget ett tag ja smile

ok tackar för svaret

Supra_robin
1 juli 2011 · 4 663 Inlägg

som vissa vet så kör jag inte längre 9-3an utan gett den till min lillebror i 18 års present. o kör nu mera en annan bil big_smile

CarpeDiem German Engineering
1 juli 2011 · 9 081 Inlägg

Gratulerar till nya bilen smile

Senast redigerat av CarpeDiem (1 juli 2011)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Funkiee Saab älskare!
2 juli 2011 · 4 597 Inlägg

Vet inte om man ska ta o lägga ner tråden? sad

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
Euroman
2 juli 2011 · 493 Inlägg

Saab_Robin skrev:
som vissa vet så kör jag inte längre 9-3an utan gett den till min lillebror i 18 års present. o kör nu mera en annan bil big_smile

vad kör du nu då? tongue

Supra_robin
3 juli 2011 · 4 663 Inlägg

Euroman skrev:

Saab_Robin skrev:
som vissa vet så kör jag inte längre 9-3an utan gett den till min lillebror i 18 års present. o kör nu mera en annan bil big_smile

vad kör du nu då? tongue

supra

Euroman
3 juli 2011 · 493 Inlägg

Saab_Robin skrev:

Euroman skrev:

Saab_Robin skrev:
som vissa vet så kör jag inte längre 9-3an utan gett den till min lillebror i 18 års present. o kör nu mera en annan bil big_smile

vad kör du nu då? tongue

supra

trevligt smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang