Eftersnack: Gatebil mantorp 17-19 juni 2011

PFalk
22 juni 2011 · 6 Inlägg

Tröttsamma människor – heter denna tråd ”Efterlysning – bilder på min bil?”.

Om ni nu tycker att er bil är så jäkla cool är det väll bara att ni går ut och ställer er och glor på era bilar eller skaffar en kamera själva?

Mer givande med en eftersnackstråd som handlar om eventet – arrangemang, upplägg, stämning, ev förbättringar dvs plus/minus etc.

Var är moderatorn?

Sandklef
22 juni 2011 · 86 Inlägg

PFalk skrev:
Tröttsamma människor – heter denna tråd ”Efterlysning – bilder på min bil?”.

Om ni nu tycker att er bil är så jäkla cool är det väll bara att ni går ut och ställer er och glor på era bilar eller skaffar en kamera själva?

Mer givande med en eftersnackstråd som handlar om eventet – arrangemang, upplägg, stämning, ev förbättringar dvs plus/minus etc.

Var är moderatorn?

Du har rätt, ber om ursäkt.

Jag tyckte hela lördagen var kanon förutom att jag fick i mig lite för mycket dricka på kvällen;)
Sen är man ju så kort (165cm) så man såg ju inte brudarna på scenen för alla 190cm bjässar.
Sen var det ju tråkigt att det regnade på söndagen, men å andra sidan så var ju banan jävligt hal så man kunde rulla ut brukisen på lite brehäng! wink

Team Staywide
Nissan 200sx s13,5 Drifting
Mitt projekt
www.staywide.se
Audi S4 (1992)
Nissan 200sx s13,5 "STAYWIDE.SE" (1992)
Anton-DekorTeknik
22 juni 2011 · 964 Inlägg

PFalk skrev:
Tröttsamma människor – heter denna tråd ”Efterlysning – bilder på min bil?”.

Om ni nu tycker att er bil är så jäkla cool är det väll bara att ni går ut och ställer er och glor på era bilar eller skaffar en kamera själva?

Mer givande med en eftersnackstråd som handlar om eventet – arrangemang, upplägg, stämning, ev förbättringar dvs plus/minus etc.

Var är moderatorn?

Med alla dina 6st inlägg i forumet så har du varit väldigt givande själv wink

Så fall kanske man kan ha en "eftersnack Foto" på större event?
Det är inte bara köpa en kamera och få bra bilder utan tar väldigt lång tid att lära sig.

Alla nöjer sig inte med mobilkameran direkt.

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!
lillstaaf
22 juni 2011 · 21 Inlägg

Aja sorry att man fråga, de kan ju va lite kul o se sin bil ur andras perspektiv alla är ju inte kanonfotografer?
Visst ska man snacka om evengemanget i en eftersnacks tråd men är ju ändå kul för dom som inte var där o se bilder från evengemanget..

Toyota Cressida Rx30 "JDM vagnen" (1978)
Nissan 200sx s13 "Slammed" (1989)
Vtech
22 juni 2011 · 77 Inlägg

Tycker att det var ett kul Event.
Kunde dock ha varit mer folk vid incheckningen , stod i kö nästan en timme för att få köpa licensen.

Sen kunde det varit skyltat hur man skulle köra från besiktningen till depån.

Roligt var det iaf!

Chiptuner ;)
Volkswagen Caddy 1.9 TDI 105 "Caddy RRI 265 Hk" (2005)
Skoda RS 3 2.0 TSI DSG "STAGE 1 BY V-TECH" (2010)
fjadrik
23 juni 2011 · 10 Inlägg

Måste ge mantorps personal en jättekänga för besiktningstrulet på lördagsmorgonen.
En annan tråkig grej var att brorsan fick en bil i sidan på banan, (en snoris som ville drifta men hade noll koll på bilen)

I övrigt ett toppenevenemang, många grymma byggen och förvånansvärt några ras på banan.

Vem var det i en svart impreza som jag låg och rejsa med ett varv?
Jag körde den gröna ylande golf tvåan

Senast redigerat av fjadrik (23 juni 2011)

nästa år då jävlar..
Dalton Racing
Porsche 968 clubsport ls1 "PoorVette" (1994)
i500
23 juni 2011 · 135 Inlägg

lagom bra väder på lördan mkt trevligt folk och fina bilder..  smile

en liten snutt
http://www.youtube.com/watch?v=DJmREc-z28c

Fightertiger
23 juni 2011 · 237 Inlägg

fjadrik skrev:
Måste ge mantorps personal en jättekänga för besiktningstrulet på lördagsmorgonen.
En annan tråkig grej var att brorsan fick en bil i sidan på banan, (en snoris som ville drifta men hade noll koll på bilen)

I övrigt ett toppenevenemang, många grymma byggen och förvånansvärt några ras på banan.

Vem var det i en svart impreza som jag låg och rejsa med ett varv?
Jag körde den gröna ylande golf tvåan

Tråkigt att sånt händer.. men Citerar något gammal... Den som är med i leken får leken tåla..

DalleRacing
24 juni 2011 · 1 738 Inlägg

Fightertiger skrev:

fjadrik skrev:
Måste ge mantorps personal en jättekänga för besiktningstrulet på lördagsmorgonen.
En annan tråkig grej var att brorsan fick en bil i sidan på banan, (en snoris som ville drifta men hade noll koll på bilen)

I övrigt ett toppenevenemang, många grymma byggen och förvånansvärt några ras på banan.

Vem var det i en svart impreza som jag låg och rejsa med ett varv?
Jag körde den gröna ylande golf tvåan

Tråkigt att sånt händer.. men Citerar något gammal... Den som är med i leken får leken tåla..

Exakt!!! gatbil är för alla amatör som proffs. Sen är frågan vem som avgör vem som är amatören/snorisen? Han som "tänkte" drifta till det eller han som bara ska försöka komma förbi allt o alla utan att ha någon som helst uppseènde för vad han framför tänkt att göra?

Ne att klaga för att fått bilen skadad får du garanterat leva med om du besöker en bana, det är allt från ikörningar, rullningar, krockar, däcksprut eller stenar, haverier m.m!

MVH

Senast redigerat av 940RDALLE (24 juni 2011)

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
FLindgren
24 juni 2011 · 5 089 Inlägg

Min film ifrån mantorp park ifall någon hade missat den smile

http://www.garaget.org/video/106403

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Turbomotor volvolover
9 juli 2011 · 667 Inlägg

någon här som kommer ihåg vad dom norska hade för hemsida dom sålde billiga däck på?

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen
syabo
9 juli 2011 · 1 278 Inlägg

dekk4.nu?

Street Knight
Turbomotor volvolover
10 juli 2011 · 667 Inlägg

syabo skrev:
dekk4.nu?

Ja precis tack!

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen
syabo
10 juli 2011 · 1 278 Inlägg

Turbomotor skrev:

syabo skrev:
dekk4.nu?

Ja precis tack!

inga problem!

Street Knight
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang