Inför: POWERMEET 2011! Västerås (Juli 7-8-9) Ska du dit?

vullen Mr White
9 juli 2011 · 1 072 Inlägg

Nyss hemkommen därifrån..Bilar som satan och en sönderbränd kropp..Imån tar vi nya tag igen smile

Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
Tribbe SAAB♥SUBARU
9 juli 2011 · 1 636 Inlägg

Jag är lite besviken på cruisingen i år.. Men jag satt nog på helt fel ställe iår. Sen är det nog mycket mycket roligare att vara med i cruisingen än att titta på den wink Vet inte om det är värt att göra ett nytt försök imorgon kväll?

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
9 juli 2011 · 14 007 Inlägg

Tribbe skrev:
Jag är lite besviken på cruisingen i år.. Men jag satt nog på helt fel ställe iår. Sen är det nog mycket mycket roligare att vara med i cruisingen än att titta på den wink Vet inte om det är värt att göra ett nytt försök imorgon kväll?

Det beror helt och hållet på var du sitter. Tänker du på spontancruisingen så tycker jag att den bästa platsen är nere vid Kopparlunden (mitt emot kyrkogården) för där rör det på sig nästan hela kvällen. Ju längre upp mot Djäkneberget du kommer så går det saktare och saktare för att till sist stå helt still. Du ser nästan bäst genom att titta från sidan för att sitta still i en cruisingkö är inte så jävla kul, tro mig jag har gjort det många gånger.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
MeepMeep Finraggare
9 juli 2011 · 2 381 Inlägg

Vaknar upp med en sönderbränd kropp och många nya vännere från igår. Alltså, jag varknar inte upp med de nya vännerna, eller vafan, ni fattar...

Gjorde en heldag och var borta i nästan 20 timmar för att hinna med så mycket som möjligt. Kul alla ni som kom fram och snackade!

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
soyd
9 juli 2011 · 1 853 Inlägg

kameramannen skrev:
Vaknar upp med en sönderbränd kropp och många nya vännere från igår. Alltså, jag varknar inte upp med de nya vännerna, eller vafan, ni fattar...

Gjorde en heldag och var borta i nästan 20 timmar för att hinna med så mycket som möjligt. Kul alla ni som kom fram och snackade!

Trevligt trevligt!. Laddar upp lite bilder från fredagen nu. Detta måste nästan vara din bil va?:

https://www1.garaget.org/gallery/images/26/25960/25960-24bbfe90fe230793a3e9117d78c83c1b.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/26/25960/25960-79360f449822222d1fdb418517b6a4dd.jpg

/mvh soyd

MeepMeep Finraggare
9 juli 2011 · 2 381 Inlägg

Stämmer finfint - detdär är jag smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
soyd
9 juli 2011 · 1 853 Inlägg

kameramannen skrev:
Stämmer finfint - detdär är jag smile

Aha såg riktig fin ut smile. men var inge folk där så man kunde inte hälsa wink

Nextime wink

/mvh soyd

MeepMeep Finraggare
9 juli 2011 · 2 381 Inlägg

Jag stod nog i hamburgerkön då - såg att du tagit kort på samma snubbar med hemmabyggda radion de bar omkring på... smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Dennan900GL Finntrollet
9 juli 2011 · 640 Inlägg

fifan vilken härlig dag och kväll + natt det var igår! big_smile

lyckades ju komma med i Finbils Crusingen med. WOHO! big_smile
var iofs inte svårt, bara åka dit, skriva in sig och få nummerlapp. så vilken bil som helst hade klarat det tror jag...

kvällen vart det Löga som vanligt, mycket fina bilar och en del som inte passade in, men det är ju som vanligt. smile

kommer ut ikväll igen wink
så håll utkik efter Blåbäret och Caminon!!

Jo vars.
Tribbe SAAB♥SUBARU
9 juli 2011 · 1 636 Inlägg

Vettemannen skrev:

Tribbe skrev:
Jag är lite besviken på cruisingen i år.. Men jag satt nog på helt fel ställe iår. Sen är det nog mycket mycket roligare att vara med i cruisingen än att titta på den wink Vet inte om det är värt att göra ett nytt försök imorgon kväll?

Det beror helt och hållet på var du sitter. Tänker du på spontancruisingen så tycker jag att den bästa platsen är nere vid Kopparlunden (mitt emot kyrkogården) för där rör det på sig nästan hela kvällen. Ju längre upp mot Djäkneberget du kommer så går det saktare och saktare för att till sist stå helt still. Du ser nästan bäst genom att titta från sidan för att sitta still i en cruisingkö är inte så jävla kul, tro mig jag har gjort det många gånger.

/Benny

Blir mycket bilåkande.. Men tänkte ge lördagen en chans och se om jag satt fel igår eller om jag tappat intresset för detta.

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
RD_87 Skrotsamlare
9 juli 2011 · 4 031 Inlägg

Jag såg blåbäret som hastigast tror jag!? Jag drabbades av en halvpunka, 90% av luften i ett bakdäck försvann plötsligt, var bara att pumpa. :S
Jag stod väl precis brevid dig kameramannen? Var det inte du som erbjöd dig att flytta på bilen?

Jaja, allt mer eller mindre väl så här långt, nu sitter jag och tar en återställare. Bra fest! big_smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
MeepMeep Finraggare
9 juli 2011 · 2 381 Inlägg

Flytta på bilen? Du menar inne på powermeet området när jag hade parkerat lite märkligt och någon skulle ut mellan mig och en svart van?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Dennan900GL Finntrollet
9 juli 2011 · 640 Inlägg

strax ut igen!!! smile

Jo vars.
Tribbe SAAB♥SUBARU
10 juli 2011 · 1 636 Inlägg

Den här dagen blev jag mycket nöjdare med.

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
GurkaN021
10 juli 2011 · 80 Inlägg

Jahapp då var Power Meet slut för iår bara invänta nästa års Power Meet smile Har iallafall haft en bra Power Meet iår igen.

_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
10 juli 2011 · 2 390 Inlägg

Dennan900GL stod du vid Preem macken igår?tongue

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
Dennan900GL Finntrollet
10 juli 2011 · 640 Inlägg

_Performance_ skrev:
Dennan900GL stod du vid Preem macken igår?tongue

jepp vi stod där med blåbäret och caminon smile

Jo vars.
Dennan900GL Finntrollet
10 juli 2011 · 640 Inlägg
Jo vars.
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
10 juli 2011 · 2 456 Inlägg

hmm   hm själv så har nog denna just träff området sammlingen nog tappat intresset .....
vet ej tycker det e samma bilar år ut å in .... inget nytt direkt .... tror nog om det ej
e något man vill ha från stånden på marknaden så kommer man nog endast åka dit
på jämna 10" mötes år så det käns något specielt .... å övriga år så gör man som dom andra
åker in i tid på Hamngatan å slår upp ett läger .... så får man endå se allt fast på rull.

wink

Senast redigerat av lonewolf-holm (10 juli 2011)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Hamilton
10 juli 2011 · 8 864 Inlägg

Låser och hänvisar till en evt eftersnacks tråd.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang