Angående: Sökes Intresserade av att ordna Late summer street meet

Dotzie
21 juli 2011 · 485 Inlägg

Raggar_Jonte skrev:

Dotzie skrev:

Raggar_Jonte skrev:

visst är det fakta MEN poängen är den att om ni gör en cruising för bara gatbilar o ni bestämmer er för att va nyktra så kommer det ju bli lika mycke fylla o nerskräpning ändå av publik o svansen som tycker det är jättehäftigt att slänga upp en höbal på taket

Fast RJ, vem har pratat om cruising ? big_smile..läs gärna mitt första inlägg i denna tråd.

jag har läst o du nämnde cruisingar för våra jänkare o att ni funderade på att göra en återkommande träff men min poäng är den att du vill inte ta ut din bil pga att fyllan o nerskräpningen eller rättare sagt att du va rädd för flaskor o pängen är den samma det spelar ingen roll vem som anordnar vad om en raggaklubb anordnar cruising eller om ni har nån gatbilsklubb o o anordnar en träff på kvällen så blire ju nerskräpning flaskor kastas o det blir fylla sen om det inte är ni som gör det så finns det ju även publik det va där cruising va med i bilden

Detta är inte en tråd avsedd för att diskutera raggarnas förträfflighet(starta gärna en någon annastans) och jag är inte intreserad av att fortsatta denna diskussion..smile..ha en skön sommar

My car Brings Me Women
Dotzie
7 augusti 2011 · 485 Inlägg

Hej alla och hoppas ni haft en skön bilträffs-sommar so far, jag hade naturligtvis hoppas på ett lite större intresse för att ordna en större bilträff på ostkusten...det kan ju vara så att det finns men inte uttrycks just på denna tråd(i hope so)?... tanken och idén lever och jag har även jobbat lite på den. Det är möjligen så att den får övervintra då jag har fullt upp med annat och därför inte hinner göra detta helt själv big_smile

My car Brings Me Women
Dotzie
14 augusti 2011 · 485 Inlägg

Det börjar närma sig nu...dags att börja planera big_smile....ni som ville vara med och bilda ett crew runt detta...skriv till mig eller här på länken....jag tänkte att vi tar en fika någon helg framöver och snackar planering.

My car Brings Me Women
MrLego Volvonörd
14 augusti 2011 · 1 187 Inlägg

Dotzie skrev:
Det börjar närma sig nu...dags att börja planera big_smile....ni som ville vara med och bilda ett crew runt detta...skriv till mig eller här på länken....jag tänkte att vi tar en fika någon helg framöver och snackar planering.

Det är ett skitbra initiativ som du tagit! Jag som har hållit på 2 år nu med Söderhamnsträffen vet vilket hel**te det är med skräpande publik o svans som Jonte nämner! Det är oftast dem som skräpar ner, vi som kör/åker med i en raggarbil, pilsnerhäck, stylad Nissan/Volvo/Saab eller nånting annat som är i bra skick o är lite vuxna i skallen vet hur man för sig bland folk. wink
Vilket typ av koncept har du tänkt dej? Bara en träff att samlas o snacka skit o beundra varandras bilar? Eller nånting mer med sponsorer o priser som jag haft?
Finns mycket man kan göra o VILL göra men man orkar aldrig ro iland det själv!

Så vill du ha nån att bolla idéer med så hör gärna av dej så hoppas jag att jag kan bistå med nånting wink O självklart så kommer man att dyka upp på träffarna som blir! big_smile

Väl mött!

// Lego

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
Dotzie
15 augusti 2011 · 485 Inlägg

Låter kanon Lego, det är jättebra om du vi vill vara med i crewet som är engagerad och har gjort detta förut. Jag tänker mig en större återkommande träff, jag har också en tanke om att växla ort för varje år. Det finns ju ett genuint bilintresse efter hela norrlandskusten men jag tänker att vi riktar in oss på de som finns mellan Uppsala-Sundsvall och att man då altenarar städer mellan dessa. Sportbilar(tyska,engelska,japanska svenska) och ombyggda och stylade européer.

Första träffen tänker jag att vi lägger i Hälsingland och Söderhamn eller Hudiksvall blir väl bra,dessa städer är ju också begåvade med flygfält vilket är ett bra ställe för bilträff tänker jag.

Vi är några hugade nu som är på hugget, så jag tänker att vi kan väl börja med att ses och ta en kaffe för att spåna fram ett litet koncept.

My car Brings Me Women
Perzzon90
18 augusti 2011 · 341 Inlägg

Låter som en toppenidé tycker jag smile kan jag komma så kommer jag helt säkert smile

Dotzie
8 september 2011 · 485 Inlägg

Ni som tidigare har uttryckt ambition att vara med i arrstaben kan väl skicka ett PM till mig om ni fortfarande är intresserade, det vore ju intressant och ses för att höra lite tankar och funderingar tycker jag.

My car Brings Me Women
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang