Inför 201m TID! MiniTrack - Konbana Bivaröd 17-18 sep

CarbonLoader Team Carkings
29 augusti 2011 · 2 300 Inlägg

BIVARÖD FLYGFÄLT UTANFÖR KRISTIANSTAD MELLAN HJÄRSÅS & KNISLINGE I NORDÖSTRA SKÅNE

Lördagen den 17:e september kör vi 201m med tidtagning och startgran!
Söndagen den 18:e september blir det Mini-Track Challenge halva dagen på förmiddagen och konbanetävling resten av dagen på eftermiddagen.

Priser för att köra är 200kr. På konbanan tillkommer en tillfällig PR-licens på 150kr eftersom denna klassas som en tävling inom SBF, Svenska bilsport förbundet. Denna licens krävs ej för körning på Mini-Track Challenge & 201meter eftersom detta är ett test tillfälle.

201 METER Lördag 17/9 kl.10-17 Pris: 200kr

MINI-TRACK Challenge Söndag 18/9 kl.9-13 Pris: 200kr

KONBANETÄVLING Söndag 18/9 kl.14-18 Pris: 200kr + 150kr licens (Om man betalt & deltagit i Minibanan räcker en kompletterande licensavgift för konbanan)

OBS!
Anmälan görs på forumet www.carkings.se
Minst en trafikförsäkring på körande fordon på Minibanan krävs & körning sker på egen risk!

Samtidigt kör HLMK drifting!
På kvällen inbjuder vi till grillfest på området för deltagare + en respektive.

Varmt välkomna!
CARKINGS

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
CarbonLoader Team Carkings
14 september 2011 · 2 300 Inlägg

16 anmälda till konbanan & Minibanan, endast ett par stycken till 201 meter...VAR har bilintresset tagit vägen?

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
Team_T-Rod_Racing
14 september 2011 · 6 Inlägg

Jag tänkte rulla dit med min iaf tongue Men anmält har jag inte gjort för de veti fan hur man gör hmm

CarbonLoader Team Carkings
15 september 2011 · 2 300 Inlägg

Team_T-Rod_Racing skrev:
Jag tänkte rulla dit med min iaf tongue Men anmält har jag inte gjort för de veti fan hur man gör hmm

Anmälan görs på www.carkings.se
Krävs endast att man registrerar med sin mailadress så får man direkt tillgång till forumet. Inget som måste godkännas eller skickas tillbaks, bara tuta & köra.

Problemet när folk inte föranmäler sig är att vi som arrangerar tror att det inte kommer dyka upp några körande i förväg & risken finns att man ställer in eventet.
Därför är det jätte viktigt att anmäla sig. Det kostar inget att anmäla sig & man binder inte upp sig att betala om man skulle få förhinder heller.

Gå därför in & anmäl dig/er! smile

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
Team_T-Rod_Racing
15 september 2011 · 6 Inlägg

CarbonLoader skrev:

Team_T-Rod_Racing skrev:
Jag tänkte rulla dit med min iaf tongue Men anmält har jag inte gjort för de veti fan hur man gör hmm

Anmälan görs på www.carkings.se
Krävs endast att man registrerar med sin mailadress så får man direkt tillgång till forumet. Inget som måste godkännas eller skickas tillbaks, bara tuta & köra.

Problemet när folk inte föranmäler sig är att vi som arrangerar tror att det inte kommer dyka upp några körande i förväg & risken finns att man ställer in eventet.
Därför är det jätte viktigt att anmäla sig. Det kostar inget att anmäla sig & man binder inte upp sig att betala om man skulle få förhinder heller.

Gå därför in & anmäl dig/er! smile

Okej. Jag vet nog några fler som tänkt komma o köra 201m som nog inte anmäler sig

CarbonLoader Team Carkings
15 september 2011 · 2 300 Inlägg

Team_T-Rod_Racing skrev:

CarbonLoader skrev:

Team_T-Rod_Racing skrev:
Jag tänkte rulla dit med min iaf tongue Men anmält har jag inte gjort för de veti fan hur man gör hmm

Anmälan görs på www.carkings.se
Krävs endast att man registrerar med sin mailadress så får man direkt tillgång till forumet. Inget som måste godkännas eller skickas tillbaks, bara tuta & köra.

Problemet när folk inte föranmäler sig är att vi som arrangerar tror att det inte kommer dyka upp några körande i förväg & risken finns att man ställer in eventet.
Därför är det jätte viktigt att anmäla sig. Det kostar inget att anmäla sig & man binder inte upp sig att betala om man skulle få förhinder heller.

Gå därför in & anmäl dig/er! smile

Okej. Jag vet nog några fler som tänkt komma o köra 201m som nog inte anmäler sig

Som sagt, anmäl er gärna om ni gillar dessa körningar annars är risken stor att de ställs in pga för lite intresse & för få anmälda hmm
Denna gången kör vi oavsett wink

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
S13Rasmus TEAM PONY DRIFT
16 september 2011 · 225 Inlägg

Går det för sig att komma ner under dagen från Driftingtävlingen och pröva bilen en repa på 201m? Då vi redan har licens och betalat köravgiften för hela helgen.

Mvh Rasmus

Nissan Silvia S14.5 "Team Pony Drift" (1996)
DrDude
16 september 2011 · 210 Inlägg

Betalt för driftingen ja men inte 201m
Långt ifrån gratis med hyran av tidtagningen så tyvär kan vi inte bjuda på körningar!
/Andreas ordf. Carkings

Vissa har penisförlängare, andra kör Mini...
Sponsorer: Inga...
Köper skiten själv!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang