Vad hette nu filmen igen?!

Joppe_Johndeere StenkrossTomte
16 september 2011 · 359 Inlägg

Ja saken är den att för ett tag sedan såg jag en film som var lite sisådär men ändå okej..

Den handlande om en amerikansk kille som bodde hemma med sina föräldrar i deras källare, han jobbade som bilmekaniker och på kvällarna planerade han ett massmord. Dagarna gick och han fick handlat in både vapen och "armor" av sin bästa kompis i hans namn.. En dag utförde han massmordet, sprängde först polishuset sedan sköt han ihjäl alla som han såg... någon som har sett filmen? Måste veta va den heter, tror den var gjord 2010..

Det är skrämmande likt det som hände i Norge....btw

I filmen hade killen ungefär samma utstyrsel som Breivik
http://sverigesradio.se/diverse/appdata/isidor/images/news_images/83/1892692_520_292.jpg

Senast redigerat av Joppe_Johndeere (16 september 2011)

No turbo shit! Just Real Power!
NoFantasy Garaget Anhängare!
16 september 2011 · 2 068 Inlägg

Ingen aning vad det är för film, men jag blev sugen på att se den! verkar ju ganska frän! big_smile

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått
Volvo 740 (1988)
Volvo 740 "Busbilen T-E" (1988)
Joppe_Johndeere StenkrossTomte
16 september 2011 · 359 Inlägg

dirtmas skrev:
Ingen aning vad det är för film, men jag blev sugen på att se den! verkar ju ganska frän! big_smile

Den är helt sjuk... Speciellt nu, om det var den filmen Breivik hade tittat på innan han fick för sig att gå ut och skjuta på folk...

No turbo shit! Just Real Power!
Pontus1991
16 september 2011 · 423 Inlägg
NoFantasy Garaget Anhängare!
16 september 2011 · 2 068 Inlägg

ja man vet ju aldrig, finns en hel del med sjukt folk som har sett en film sen ska dom leva upp till det!

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått
Volvo 740 "Busbilen T-E" (1988)
Volvo 740 (1988)
Joppe_Johndeere StenkrossTomte
16 september 2011 · 359 Inlägg

Pontus1991 skrev:
Rampage kanske?
http://www.imdb.com/title/tt1337057/

Där har vi den!!! Tack så hemskt mycket!!!

No turbo shit! Just Real Power!
NoFantasy Garaget Anhängare!
16 september 2011 · 2 068 Inlägg

Joppe_Johndeere skrev:

Pontus1991 skrev:
Rampage kanske?
http://www.imdb.com/title/tt1337057/

Där har vi den!!! Tack så hemskt mycket!!!

ÅÅH den tankar vi! big_smile

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått
Volvo 740 (1988)
Volvo 740 "Busbilen T-E" (1988)
LordLife
17 september 2011 · 998 Inlägg

Den verkar ju as cool. Har den snart hemma smile

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
666_Beast
17 september 2011 · 1 863 Inlägg

Har sett den, helt sjuk.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
NoFantasy Garaget Anhängare!
17 september 2011 · 2 068 Inlägg

Asså det var bland det värsta jag sett nångång, BRA FILM!

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått
Volvo 740 (1988)
Volvo 740 "Busbilen T-E" (1988)
LordLife
17 september 2011 · 998 Inlägg

Har precis sett den. Fy fan va weird film. Jävligt bra. Men att bara göra det är helt sjukt.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
ZonaX Svetsare
17 september 2011 · 3 150 Inlägg

LordLife skrev:
Har precis sett den. Fy fan va weird film. Jävligt bra. Men att bara göra det är helt sjukt.

Har sett den nu precis och kan bara hålla med  hmm  Mår nästan lite illa typ, den verkade ju vara baserad på nån verklig händelse? Med tanke på texten i slutet menar jag.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
LordLife
18 september 2011 · 998 Inlägg

ZonaX skrev:

LordLife skrev:
Har precis sett den. Fy fan va weird film. Jävligt bra. Men att bara göra det är helt sjukt.

Har sett den nu precis och kan bara hålla med  hmm  Mår nästan lite illa typ, den verkade ju vara baserad på nån verklig händelse? Med tanke på texten i slutet menar jag.

Ja jag tänkte också på det, men inget man har hört skulle ha hänt.
Mådde också lite illa efter filmen, tänkte mycket på den igår. Ingen film man säger till folk som är lättpåverkade att kolla på.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Nagli
18 september 2011 · 104 Inlägg

Kollade på den idag, helt sjuk..

Volkswagen Golf R "Pebban" (2017)
Nick666 Baron
19 september 2011 · 184 Inlägg

Director
Uwe Boll


Helvete!!
Då kan kan man inte se den, fucking uwe boll horan som gjort skiten sad

Folk här som tycker om något av de filmer uwe boll har fuckat måste vara liksinnad uwe, fy fan

Tack för imdb länken så jag inte bara tankade den efter namnet och vad folk skrev här.

Uwe boll......varför har ingen film älskare mördat honom än sad

Pontiac GTO "Goat - Holden - Vauxhall Monaro" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang