Eftersnack: Bilträff i Örnsköldsvik 2011-10-01

jennynatalie
3 oktober 2011 · 90 Inlägg
Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.
Specialraggarn
3 oktober 2011 · 512 Inlägg

jennynatalie skrev:
Kika på den här.
http://www.garaget.org/video/111315

;D

Tänkte mest på de som filmades då alla rulla neråt. Tyck he aldrig tog slut på bilar big_smile.

Volkswagen Passat 1.8T "Fruräcer" (2004)
PierreRagnarssoN
3 oktober 2011 · 24 Inlägg

härlig film och bilen lyckades hamna på film vid 2:08

besök min sida, och lämna en kommentar vore roligt se vad ni tycker om det. :)
Chevrolet Silverado 2500 "trucken" (2000)
Mellander Yrkes Chafför
3 oktober 2011 · 380 Inlägg

Blev ju bra träff smile

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
3 oktober 2011 · 938 Inlägg

Kul me träff å kul att de kom rätt mycke bilar, synd bara att de var lite kallt å att alla for så fort...
Var ner på en birstaträff i våras, å de ja upplevde som en fördel där var att de fanns utrymme för att ställa upp bilarna, å ändå få ett tomt hörn(eller halva parkeringen) där de som ville kunde drifta runt lite, så de kändes som de hände lite mer på samma ställe...
Hoppas dock att de blir fler träffar framöver, kommer gärna upp igen å kikar!

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
ReApEr__88
3 oktober 2011 · 620 Inlägg

Fan ångrar att man inte tog tummen ur ***** och drog ner!

Volvo S60 (2006)
Bergvik
3 oktober 2011 · 141 Inlägg

Mycket lyckad träff! Vi drar med oss fler härifrån Hudik nästa gång smile

Audi S2 Avant "R2S2" (1993)
christofer_k Vorsprung durch Technik
3 oktober 2011 · 2 432 Inlägg

ReApEr__88 skrev:
Fan ångrar att man inte tog tummen ur ***** och drog ner!

de var värt:)

Bergvik
3 oktober 2011 · 141 Inlägg

christofer_k skrev:

ReApEr__88 skrev:
Fan ångrar att man inte tog tummen ur ***** och drog ner!

de var värt:)

Helt klart värt!!

Audi S2 Avant "R2S2" (1993)
haineko
3 oktober 2011 · 29 Inlägg

Skitkul!   Håller med det som någon sa tidigare i tråden att här i Sundsvall på vårt träffområde är det lite mer yta, och där finns även uttrymme för lek i mitten så alla kan se.   Men helt klart en lyckad träff! 

smile

"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
SpeedOfLight
3 oktober 2011 · 1 432 Inlägg

Jag kunde ha valt en större plats att lagt träffen på, men just pga hur jag upplever birsta träffen så ville jag inte ha en så pass stor yta, för där nere upplever jag det mer som att folket inte kliver ur sina bilar, och bilarna är så pass utspridda, nu vart alla samlad på samma plats och folket gick faktiskt runt och tittade, och stod inte bara fastlåsta vid sina egna fordon.

Dock till kommande träffar så skall det försöka ordnas en stab med folk som jag kan ta hjälp utav, nu då det bara va jag och Isak så vart det svårt att få en bra struktur på allt. Nästa år kommer jag se till att det finns PA system samt något att äta på området.

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
_Nille_ Patrik
3 oktober 2011 · 124 Inlägg

SpeedOfLight skrev:
Jag kunde ha valt en större plats att lagt träffen på, men just pga hur jag upplever birsta träffen så ville jag inte ha en så pass stor yta, för där nere upplever jag det mer som att folket inte kliver ur sina bilar, och bilarna är så pass utspridda, nu vart alla samlad på samma plats och folket gick faktiskt runt och tittade, och stod inte bara fastlåsta vid sina egna fordon.

Dock till kommande träffar så skall det försöka ordnas en stab med folk som jag kan ta hjälp utav, nu då det bara va jag och Isak så vart det svårt att få en bra struktur på allt. Nästa år kommer jag se till att det finns PA system samt något att äta på området.

bra inlägg om ni skulle behöva mer folk att filma har jag kamra och kan ställa upp .
gjorde birstaftäffen själv http://www.youtube.com/watch?v=PH-jnpC3q7M

SpeedOfLight
3 oktober 2011 · 1 432 Inlägg

Absolut, men jag har pratat med ConfuseD här, och han kommer vara den som ansvarar för filmning av kommande träffar och event, så prata ihop dig med honom isf smile

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
PerArne Mycke vill ha mer...
5 oktober 2011 · 611 Inlägg

SpeedOfLight skrev:
Jag kunde ha valt en större plats att lagt träffen på, men just pga hur jag upplever birsta träffen så ville jag inte ha en så pass stor yta, för där nere upplever jag det mer som att folket inte kliver ur sina bilar, och bilarna är så pass utspridda, nu vart alla samlad på samma plats och folket gick faktiskt runt och tittade, och stod inte bara fastlåsta vid sina egna fordon.

Dock till kommande träffar så skall det försöka ordnas en stab med folk som jag kan ta hjälp utav, nu då det bara va jag och Isak så vart det svårt att få en bra struktur på allt. Nästa år kommer jag se till att det finns PA system samt något att äta på området.

Jag är helt inne på ditt spår! Kläm ihop bilarna så folket kliver ur och går. I Birsta så är det ju bilar i rörelse överallt så det är svårt för folk att gå omkring där.

Va helt klart värt att åka ensam i bilen dit upp!! Kommer garanterat komma upp nästa sommar om ni ordnar nåt mer.

//Per-Arne
Jockefors
5 oktober 2011 · 961 Inlägg

Ingen mer som lyckats få till mer film/bilder?

Pure DieselPower
SpeedOfLight
6 oktober 2011 · 1 432 Inlägg

Det finns filmat, men jag har tyvärr inte fått materialet så jag har kunnat lämna det till ConfuseD

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang