Eftersnack: Birstaträff 8/10 kl 22.00

JimmyAndersson
10 oktober 2011 · 1 679 Inlägg

Tyckte det var en bra träff, dock var det lite kallt men fan det är ju snart vinter smile
Synd att sommaren redan är slut tongue

Volvo 244 "GLT" (1988)
PierreRagnarssoN
10 oktober 2011 · 24 Inlägg

ja precs dom stog på ike parkeringn och tok in dom som skulle hem. ja och jag va den som hade otur och hamna där på flygande besiktning. böter och ombes fick man ju annars va kvällen lyckad smile

besök min sida, och lämna en kommentar vore roligt se vad ni tycker om det. :)
Chevrolet Silverado 2500 "trucken" (2000)
PerArne Mycke vill ha mer...
10 oktober 2011 · 611 Inlägg

MikaelAkerlund skrev:
Lyckad träff, iaf för mig. Träffade mkt folk och hade det allmänt trevligt:) Längtar redan till nästa sommar! Som någon redan frågat, ingen som råkar ha bilder/filmer ifrån träffen?smile eller kanske t.o.m bilder på min "bilbrand"? hahaha

Haha va faan va det du som körde Bilbrand 740in?? Då visade du ju hur man skulle göra för att hänga ut en simpel 740GL smile Om det nu va en GL....

//Per-Arne
MikaelAkerlund
10 oktober 2011 · 11 Inlägg

PerArne skrev:

MikaelAkerlund skrev:
Lyckad träff, iaf för mig. Träffade mkt folk och hade det allmänt trevligt:) Längtar redan till nästa sommar! Som någon redan frågat, ingen som råkar ha bilder/filmer ifrån träffen?smile eller kanske t.o.m bilder på min "bilbrand"? hahaha

Haha va faan va det du som körde Bilbrand 740in?? Då visade du ju hur man skulle göra för att hänga ut en simpel 740GL smile Om det nu va en GL....

Jo det var ju jag det:) vinterbilen min det där. Och ja, det är en gl, som man knappt får upp i 110 när man ska cruisa motorvägsmile

Volvo - For life
PerArne Mycke vill ha mer...
11 oktober 2011 · 611 Inlägg

MikaelAkerlund skrev:

PerArne skrev:

MikaelAkerlund skrev:
Lyckad träff, iaf för mig. Träffade mkt folk och hade det allmänt trevligt:) Längtar redan till nästa sommar! Som någon redan frågat, ingen som råkar ha bilder/filmer ifrån träffen?smile eller kanske t.o.m bilder på min "bilbrand"? hahaha

Haha va faan va det du som körde Bilbrand 740in?? Då visade du ju hur man skulle göra för att hänga ut en simpel 740GL smile Om det nu va en GL....

Jo det var ju jag det:) vinterbilen min det där. Och ja, det är en gl, som man knappt får upp i 110 när man ska cruisa motorvägsmile

Haha och ändå så gick det att plåga ut lite häng med den smile

//Per-Arne
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang