Angående: Lucia Cruising 10/12 -11 Stockholm

jolle-volvo
10 december 2011 · 214 Inlägg

1. Maruchinu
2. Lackarlinkan
3. FngR
4. A774CK
5. Galnt
6. 240i
7. Chevrolet_racing
8. daniel_audi92
9. Robino
10. Dummle
11. jockebil
12. fatlee
13. mk1timson
14. Kuffe
15. Mackan-the-maniac
16. S316i
17. TenZer
18. Eddy
19. lill-svensken
20.jolle-volvo
21.

Volvo pv831 "Droska" (1954)
-PonKen-
10 december 2011 · 106 Inlägg

Någon ide att ens åka? med tanke på demostrationerna i stan. Finns inte många ställen att åka på! Bara att läsa på aftonbladet : P smile

Subaru Impreza STI "Black on Pink" (2005)
san-Andreas
10 december 2011 · 156 Inlägg

jo då de blir tyng i stan, demonstranter får akta sig för lucia caravan annars kör vi över dom wink

tjing
Mazda RX7 FD3S "rex7an" (1992)
Nissan 200sx s13 "200an" (1991)
Maruchinu Drifters With Attitude
10 december 2011 · 263 Inlägg

-PonKen- skrev:
Någon ide att ens åka? med tanke på demostrationerna i stan. Finns inte många ställen att åka på! Bara att läsa på aftonbladet : P smile

Jag tror inte att det kommer vara något problem för oss. smile
Vi åker inte vid statshuset så vi klarar oss nog (:
Kan tillägga "Nu är de högerextremas manifestation slut. Grupper väntar på Riddarhustorget på att kunna åka hem. En del fraktioner dröjer sig kvar och polisen har fortsatt hög bevakning. "
Vi tar över ikväll wink

Senast redigerat av Maruchinu (10 december 2011)

Eivor
10 december 2011 · 12 Inlägg

nu jävlar är man människa igen efter gårdagens julbord.. men tyvärr har det inte funnits ork till nå pyntning av bil men julmusik bjuds det på iaf smile

Maruchinu Drifters With Attitude
10 december 2011 · 263 Inlägg

Eivor skrev:
nu jävlar är man människa igen efter gårdagens julbord.. men tyvärr har det inte funnits ork till nå pyntning av bil men julmusik bjuds det på iaf smile

Bättre än inget wink

Eivor
10 december 2011 · 12 Inlägg

försöker få med mer folk men det verkar vara klent intresse... men såg på fäjsbokk att det är ju fan över 80 pers som kmr... hoppas alla dyker upp då smile

jolle-volvo
11 december 2011 · 214 Inlägg

såå... när kommer det bilder ???smile

Volvo pv831 "Droska" (1954)
ovlov744
11 december 2011 · 1 Inlägg

Var det ens någon som tog nå bilder?
Var faktiskt ganska lyckad träff/cruising men med några "men".

Såg att det fanns ett par bilar som var i MYCKET bättre skick och värde än våra slitna volvo's.
Hur många gånger har man åkt genom pantmaskinen på Ica när man burnar och sladdar som en full gris framför dessa och knappt har kontroll över bilen? Taskigt med hästar hemma både i motorn, men främst i huvudet på dessa.

Och de 2 inavlade puckona i 740n och sierran på sveavägen som tyckte det var ballt att sitta och misstända i en halvtimme? Vilken anläggning med försöksdjur kommer ni från?
Det kanske är kul 1, 2 eller kanske 3 gånger, men sen inser man bara att det är för er det finns "vuxen"blöjor.
VÄX UPP FÖRFAN, och kom inte och gnäll sedan om snuten (och boende i närheten) sätter käppar i hjulen för OSS...

I övrigt, om man bortser från dessa lågavlönade muppar, så hade ivf jag riktigt kul.

Eivor
11 december 2011 · 12 Inlägg

ovlov744 skrev:
Var det ens någon som tog nå bilder?
Var faktiskt ganska lyckad träff/cruising men med några "men".

Såg att det fanns ett par bilar som var i MYCKET bättre skick och värde än våra slitna volvo's.
Hur många gånger har man åkt genom pantmaskinen på Ica när man burnar och sladdar som en full gris framför dessa och knappt har kontroll över bilen? Taskigt med hästar hemma både i motorn, men främst i huvudet på dessa.

Och de 2 inavlade puckona i 740n och sierran på sveavägen som tyckte det var ballt att sitta och misstända i en halvtimme? Vilken anläggning med försöksdjur kommer ni från?
Det kanske är kul 1, 2 eller kanske 3 gånger, men sen inser man bara att det är för er det finns "vuxen"blöjor.
VÄX UPP FÖRFAN, och kom inte och gnäll sedan om snuten (och boende i närheten) sätter käppar i hjulen för OSS...

I övrigt, om man bortser från dessa lågavlönade muppar, så hade ivf jag riktigt kul.

Hade inte kunnat sagt det bättre själv!

tonimakaroni
11 december 2011 · 747 Inlägg

En fråga gällande kvällen, runt tiden 2230-2300. Hur gick det med dom inblandade i krocken mellan en taxibil och en annan bil (Vet dock ej märke/modell) plus antar att Bmw:n som stod mitt i avspärrningen bara blev vittne då den inte verkade ha krockat.

Detta hände då på Sveavägen i höjd med Coop Konsum/Handelsbanken för dom som inte var på plats.

/ Toni Larsson
steffos_evoIX
11 december 2011 · 172 Inlägg

tonimakaroni skrev:
En fråga gällande kvällen, runt tiden 2230-2300. Hur gick det med dom inblandade i krocken mellan en taxibil och en annan bil (Vet dock ej märke/modell) plus antar att Bmw:n som stod mitt i avspärrningen bara blev vittne då den inte verkade ha krockat.

Detta hände då på Sveavägen i höjd med Coop Konsum/Handelsbanken för dom som inte var på plats.

andra bilen va en audi

tonimakaroni
11 december 2011 · 747 Inlägg

Okej, tror jag såg dig stå efter korsningen när det hände så du kanske vet hur det gick med dom inblandade i Audin?

/ Toni Larsson
steffos_evoIX
11 december 2011 · 172 Inlägg

tonimakaroni skrev:
Okej, tror jag såg dig stå efter korsningen när det hände så du kanske vet hur det gick med dom inblandade i Audin?

stämmer bra jag tror han med audin gick det bra

LBF
11 december 2011 · 27 Inlägg

jolle-volvo skrev:
såå... när kommer det bilder ???smile

Jag tog lite bilder big_smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 0#p3031390

Robino
11 december 2011 · 241 Inlägg

Otroligt trevligt. Till nästa år kommer jag med mer ljus!

-Volvo c202 1981 'Valp'

Eivor
11 december 2011 · 12 Inlägg

Robino skrev:
Otroligt trevligt. Till nästa år kommer jag med mer ljus!

-Volvo c202 1981 'Valp'

Mer ljus? big_smile får du på mer?

Robino
11 december 2011 · 241 Inlägg

Eivor skrev:

Robino skrev:
Otroligt trevligt. Till nästa år kommer jag med mer ljus!

-Volvo c202 1981 'Valp'

Mer ljus? big_smile får du på mer?

Jaja! Finns ju heeeela sidor kvar. smile Får väl skicka in ett diesel-agg där bak för att driva allt. 3-fas is tha shiet!


BTW.
Eftersnackstråd här:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=233287

Senast redigerat av Robino (11 december 2011)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang