Har fått svar på det jag undrade, ni kan ta bort inlägget.

Lindberg_89
4 januari 2012 · 16 Inlägg

cool

Senast redigerat av Lindberg_89 (5 januari 2012)

skottas Bäst
4 januari 2012 · 54 Inlägg

En bra start borde vara att utmärka sig på något vis. Ovanlig bilmodell, ovanligt hög effekt, ovanligt detaljrikt och noggrannt bygge etc.
Småtrimmade och småstylade Volvo 940 finns det väldigt gott om.

volvodrajvor
4 januari 2012 · 313 Inlägg

Kan vara allt från vanliga till ovanliga bilar. Det gemensamma är att det är bra tagna bilder.
Tycker det visas fel bilar ibland, känns som kommersiellt valda bilar för allmänheten.
Hade gärna sett bilar som är intressantare, mer värstingbyggen där man lagt ner sin själ och bytt varenda skruv.

Tycker tex inte att en standard E92 eller Audi av nyare årsm. kvalar in bara för de tagit fräcka bilder men juryn tycker väl det är "säkra kort".

Volvo C70 T5 "RR70" (2000)
D_Carlsson Bonntrimmare
5 januari 2012 · 620 Inlägg

skottas skrev:
En bra start borde vara att utmärka sig på något vis. Ovanlig bilmodell, ovanligt hög effekt, ovanligt detaljrikt och noggrannt bygge etc.
Småtrimmade och småstylade Volvo 940 finns det väldigt gott om.

håller med föregående talare + att jag känner lite när jag läser uppskattad effekt så som på din bil å när man läser motorspecen och inser att effekten är ganska högt i överkant gissad pga att 630 spridare räcker inte så långt på en 8ventilers 4a redan där är det ganska bra bevis på att det inte stämmer med effekten som e skriven och sånt kan reta mig lite iaf...

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv
aqulio
5 januari 2012 · 1 146 Inlägg

har du kvitto kvar på allt tongue

Jonnsard
5 januari 2012 · 458 Inlägg

Som sagt innan, så väljs bilar som är säkra kort.
Att du haft din bil i "300km/h på en volvo hastighetsmätare från -95" betyder varken att du haft uppe metallskåpet i 300km/h eller att du fått hår på bringan.
Mvh John

BMW E46 330Ci Clubsport "Individual" (2002)
aqulio
5 januari 2012 · 1 146 Inlägg

jag vet...
Det är sjuk..
jobbade praktik på en lackfirma bara en liten repa skada = 4-6000kr bara en liten sak...
jag blev chockade men men smile

jag fick ju min motorhuv och bakluckan lackade helt gratis big_smile

Woojen
5 januari 2012 · 1 101 Inlägg

Svår fråga detta, men att tex fråga någon duktig fotograf i din närhet här på garaget så ni kan åka ut på smakfulla ställen å plåta bilen smile se det som att ni gör varandra en tjänst, fotografen får en provtur i en trimmad bil wink och du får fina bilder.

Omöjligt för oss dödliga att veta hur moderatorerna väljer framside bilar men foton tagna med en kamera över standard (inte digitalfoton ellr mobil kamera) är en bra början tror jag :o

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet
Subaru Impreza "ost" (2000)
Honda Civic EG "Turbo Civic" (1992)
Nissan Skyline r33 GT-R "Skajjan" (1995)
Hamilton
5 januari 2012 · 8 873 Inlägg

Att radera ett inlägg när man fått svar på sin fråga är helt oacceptabelt, bättre då att låta bli att besöka forumet för det här förstör bara forumet.
Det kan ju tänkas finnas andra som har nytta av svaren.

Låser tråden och ber trådskaparen att inte göra om detta i fortsättningen.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang