Ja volvo och deras skitbilar blir man ju lika TRÖTT av som BILEN e slö till 100 Det bara TUGGAR...Förgasare... Jag Har Själv en volvo O ja hatar den!!!
Vad hände med att man var tvungen med att vara 18 för att regga sig här? Verkar ha smygit sig in några som inte har en aning om hur man ska hantera en disskution utan att gå till "personangrepp" eller vad man nu ska kalla det. Skrämmande i vilket fall.
Personligen så gillar jag bilarna, får mig på någon konstig vänster att associera med den bilen som aset regelrätt snor för en i början av NFSMW?
Dock som någon tidigare påpekade, ur kosmetiskt synpunkt så sätt ihop benen på vingen lite samt dra ner den några decimeter.
/Vad i h-vete har det senaste inlägget för relevans? Jag måste ha missat något?
EDIT: Vem släppte in "gangstah, vi snor en bil för vi är så tuffa" killarna? Bort med dom! Fyfan det äcklar mig stenhårt.
Det var ju ganska tuffa bilar. Sedan såg jag en bra detalj på höger sida av framkofångaren. De har tydligen monterat startsnöre, kan vara bra om startmotorn går sönder.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"