Elhissar till volvo 850

Hankey
5 februari 2012 · 73 Inlägg

Tjena !

Har sökt men inte hittat något vettigt svar ännu på min fråga.

Jag undrar hur "svårt" det är att koppla in elhissar i en volvo 850, -95a? Är kablar redan draget ? är det svårt att montera? eller är det bara allmänt jobbigt och ska man skita i det och veva på som vanligt istället?

Mvh Henke

Pim_Pim
5 februari 2012 ·

Hankey skrev:
Tjena !

Har sökt men inte hittat något vettigt svar ännu på min fråga.

Jag undrar hur "svårt" det är att koppla in elhissar i en volvo 850, -95a? Är kablar redan draget ? är det svårt att montera? eller är det bara allmänt jobbigt och ska man skita i det och veva på som vanligt istället?

Mvh Henke

Jag hade behållt veven. wink

Hankey
5 februari 2012 · 73 Inlägg

Pim_Pim skrev:

Hankey skrev:
Tjena !

Har sökt men inte hittat något vettigt svar ännu på min fråga.

Jag undrar hur "svårt" det är att koppla in elhissar i en volvo 850, -95a? Är kablar redan draget ? är det svårt att montera? eller är det bara allmänt jobbigt och ska man skita i det och veva på som vanligt istället?

Mvh Henke

Jag hade behållt veven. wink

Kanske slutar så, får se det som lite extra träning i vardagen wink

Fidde_91
12 februari 2012 · 30 Inlägg

Du kommer få byta alla fönster segmenten köpa motor till dörrarna du ska ha ha el hissar på.
Sen får du byta ut mitten konsolen vid handbromsen till knappar för el hissarna.
Mycket pengar, en del jobb, osäker om kablar är färdigdragna till dörrarna.

Hade skippat detta Henke smile

/ Fidde

Volvo S70 "välvårdad" (1999)
turbodeath
12 februari 2012 · 2 452 Inlägg

all el är dragen...det du behöver är bara konsolen med knapparna ...sen så behöver du fixa motorerna till dörrarna...byta rutor behöver du inte göra...

döden kommer tillbaka
Growe Fri fart för ett fritt folk!
14 februari 2012 · 13 766 Inlägg

Fidde_91 skrev:
Du kommer få byta alla fönster segmenten köpa motor till dörrarna du ska ha ha el hissar på.
Sen får du byta ut mitten konsolen vid handbromsen till knappar för el hissarna.
Mycket pengar, en del jobb, osäker om kablar är färdigdragna till dörrarna.

Hade skippat detta Henke smile

/ Fidde

mycket pengar?

finns mängder med sånt där skit för små pengar

du kan få en 850 som det sitter 4st elhissar i och konsollen och dessutom elspeglar helt gratis mot att bilen försvinner från parkeringen smile

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang