2490
Sök

Betygsättning

5 Inlägg
16 mars 2012
Trådstartare
Måste bara kolla en sak.Förstår mig inte på topplistorna på olika bilmärken.I min märkeskategori så finns det bilar som är helt vanliga men ändå ligger på topplistan.Min bil blir inte ens betygsatt.Tror folk att jag ljuger om effekten eller???Detta rejäla proffsbygge.Tycker själv att min bil tillhör topp 10 i Svedala i alla fall.OK kan låta lite avundsjuk men fattar inte detta...

Muttley
16 mars 2012
Folk har röstat.  Du har 5 röster på 3,55 i snitt.

10e plats har 4,18 på 68 röster.  Så du får väl skälla på röstarna.

5 Inlägg
16 mars 2012
Trådstartare
Har jag missat något???Ser inte själv när jag går in på min sida att jag har någon röst alls.Ja ja kanske är en liten gnällgubbe 50 år som jag är.Men tack för kommentaren i alla fall och trevlig helg....

2 126 Inlägg
16 mars 2012
berzzan skrev:
Måste bara kolla en sak.Förstår mig inte på topplistorna på olika bilmärken.I min märkeskategori så finns det bilar som är helt vanliga men ändå ligger på topplistan.Min bil blir inte ens betygsatt.Tror folk att jag ljuger om effekten eller???Detta rejäla proffsbygge.Tycker själv att min bil tillhör topp 10 i Svedala i alla fall.OK kan låta lite avundsjuk men fattar inte detta...

Måste ju ha över 50 röster för att hamna på topplistorna till att börja med och sen eftersom detta är ditt första inlägg kanske folk inte lagt märke till din bil!

5 Inlägg
16 mars 2012
Trådstartare
Har förstått att man måste vara ganska aktiv.Är väl för gammal och trött bara.Men tack för informationen...

Muttley
16 mars 2012
De kommer sen. Den ser fin ut. Så när folk har valt att rösta så kommer den upp sig.  Själv röstar jag aldrig mer så. Men du får bli lite aktiv överlag i forumet så kommer de väl.

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
16 mars 2012
berzzan skrev:

Roligt att du tycker din bil är top 10!

Jag förstår inte varför folk fortfarande envisas med att lägga upp sina bilar på garaget för att sen gnälla på att inte alla röstar 5or och dem når garagets första sida på en gång.

EDIT: Bra försök att få folk o uppmärksamma din bil. Synd att jag väljer att inte rösta PGA. det bara, fast du hade nog åkt på en etta av mig då den inte faller mig i smaken alls. wink sen får den vara hur jävla häftig den vill under huven...
Senast redigerat av AcesHigh666 (16 mars 2012)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

8 892 Inlägg
16 mars 2012
Dålig rubrik, fel forum och söker man så hittar man liknande trådar.

Läs även
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Tråd låst

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök