3488
Sök

toning

3 Inlägg
8 oktober 2005
Trådstartare
undrar ifall man får tona rutorna fram?

15 Inlägg
8 oktober 2005
nix...men det stoppade inte mig...värt att riskera

Driver
2 111 Inlägg
8 oktober 2005
l@dIID@dII skrev:
undrar ifall man får tona rutorna fram?

Ja du får tona fram.men Bara till en viss %.kommer inte ihågvad de ligger på nu. Kolla up det innan. Annars blir det tråkigt vid bes eller poliskontroll.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

3 Inlägg
8 oktober 2005
Trådstartare
ok tack a de va de ja trode också

SSS -12
3 217 Inlägg
8 oktober 2005
Vad kan det kosta att tona 3 rutor?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

20 Inlägg
9 oktober 2005
Fuckface skrev:
Vad kan det kosta att tona 3 rutor?

http://www.glascenter.se/
här kan du få ett hum om vad det kostar iaf... klicka på solfilm uppe till höger så kommer priserna upp.

IT-Tekniker
144 Inlägg
9 oktober 2005
om du har lite tonat så är poliserna rätt snälla om du blir stannad.. ganska långt tillbaka är rutorna redan lite tonade från fabrik och då är det inte mkt kvar att tona på.. man får också tänka på att rutor som är lite böjda blir ljusgenomsläppet något helt annat på
Senast redigerat av dG (9 oktober 2005)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 oktober 2005
Ifall man tonar bak väldigt mörkt och Fram väldigt ljust alltså framrutan med då kanske dom inte läcker märke till att det är tonat

Bmw osv..

Sök