Vad kostar det på firma o spruta hela bilen?

FreddeK
12 september 2010 ·

fick prisförslag på bmwn från en seriös firma i eskilstuna...25plus moms! tycker det är rimligt, man har ju sett hur en del 5000kr lacker ser ut! betalar man får man oftast bra kvalitet och kvalitet kostar! sen kan man klaga om man är missnöjd.

vpowa hellre avåkt än frånåkt!
12 september 2010 · 51 Inlägg

Krist skrev:
Vill du lacka din bil me satisk elektricitet? haha, budet du fick på 6tusen är guld värd då!

Du nämner ovan något om kontakter som praktiserar. Be dom lacka din bil?

De billigaste du kommer hitta är minst 5-6 tusen. Och då får du 3 olika nyanser av te.x röd. Allt detta tjatter om din lackering. 3-4 olika lackerare har skrivit här vad ett ungefär pris i vitt kostar, vad materialkostnaden blir etc. Tänk logiskt.

Hade du ägt en lackerings firma, skulle då du gjort jobbet om du bara skulle tjäna ett par hundralappar?

Mvh, Krist.

men fattar ni inte nu att jag VET vad det kostar nu efter att jag både läst o hört vad det kommer att kosta? nej jag vill inte lacka min bil på det allra dyraste sätt. jag var bara nyfiken på hur det går till då bilen är ny eller om det jag hört bara var en myt. vet dock att det stämmer om fälgar.

nu vill jag inte höra nått jävla tjöt om vad det kan/kommer att kosta!

Krist
12 september 2010 · 716 Inlägg

vpowa skrev:
nu vill jag inte höra nått jävla tjöt om vad det kan/kommer att kosta!

Din rubrik på tråden frågar ju exagt detta? o.O hmm

Senast redigerat av Krist (12 september 2010)

BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
vpowa hellre avåkt än frånåkt!
12 september 2010 · 51 Inlägg

Krist skrev:

vpowa skrev:
nu vill jag inte höra nått jävla tjöt om vad det kan/kommer att kosta!

Din rubrik på tråden frågar ju exagt detta? o.O hmm

vi har redan rett ut det. ska man behöva ändra rubrik för o fatta eller? no offence blir bara lite trött...

Burnout89 Överladdad!
12 september 2010 · 530 Inlägg

Jag kan lacka din bil Vitt för under 6000:- men kan även göra de svart wink då ingår svart färg, dammloppor och rinnigar.  Bästa pris va?

cool

Hellre en mekaniker i köket än en kock i garaget :)
Volvo 965 "T6" (1995)
Audi Q7 "Brunbjörnen" (2011)
Mickius
29 mars 2012 · 4 670 Inlägg

Härligt trådlyft big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang