Varning!!!! Autolegend En Stor Bluff!!!! Varning!!!!

mrskylight
9 april 2012 · 1 Inlägg

Vill varna andra bilspekulanter från att köpa en bil av denna firma utanför Karlstad.. Säljaren ljuger om bilarna. Den bilen jag köpt ialla fall..

Att tänka på är att värdera bilen genom bilpriser.se samt se till att alla papper är korrekta. INNAN KÖP

Skickar med reperationspappers på bilarna. Firmorna som påstås ha gjort arbeten på bilen existerar inte när man försöker hitta dem för att fråga.. Försökt genom att ringa samt genom bolagsverket.... Skrämmande...

Detta är bara en varning från mig sen upp till var och en om de vill handla av denna bluffare!!!


VARNING VARNING VARNING!!!!

Senast redigerat av mrskylight (9 april 2012)

pololund
9 april 2012 · 14 Inlägg

Bra att du tar upp detta!!

Har varit med om nått liknande när jag skulle köpa bil av AUTOCENTER i södertälje AB, då jag ringde på bilen sa dom att den hade full service bok, få ägare och att den var i superskick, HAHA!! inte nått var sant!!, ej ifylld servicebok, många ägare, och mkt skavanker på hela bilen + mkt överpris för bilen. så där köper jag inte bil!

MVH

BLI MEDLEM I GARAGET.ORG GRUPPEN PÅ FACEBOOK ;) >>> http://www.facebook.com/group.php?gid=350944593501 <<<
KBAragger
9 april 2012 · 961 Inlägg

tråkigt när sånt händer sad

''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
10 april 2012 · 17 502 Inlägg

Jag lider verkligen med dig. Skojare suger. Men trots allt är det inte ok att hänga ut ett enskilt företag. Dessutom framgår det inte vilken bil det gäller. Låser tråd.

Mvh
DS

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang