Kan man lita på Swedenautolights.se?

totte69
29 februari 2012 · 9 Inlägg

Så nu är bollen i rullning.

1: anmälan om betalningsföreläggande hos kronofogden gjord.
2: Polisanmälan om bedrägeri gjord.

Kommer i slutet av veckan att lämna i till Tingsrätten för personlig konkurs.

KOmmer nog inte att få ut några pengar ändå, men nu skall det brinna lite i rumpan på Herr Sweden Auto lights

hammar016
7 mars 2012 · 25 Inlägg

Då står man i "kö" för att få utbetalning från kronofogden killen är skuödsatt över öronen och tjänar inte storkovan. Enligt kronofogden så fåran en procentsats beroende på hur mycket.han är skyldig dig får se vid nästa löning hur mycket man får.

hammar016
29 mars 2012 · 25 Inlägg

Om man ska få några pengar alls av sweden auto lights ägare så är man tvungen att gå via kronofogden och man får tillbaks lite i taget då han inte tjänar storkovan och det dras från hans lön men han måste ha kvar till hyra, mat osv. samt att det är en hel del personer och företag han är skyldig pengar så alla får en viss procentsats beroende på hur stor skulden är :-(

Woogensea Volvoturbo For Life
29 mars 2012 · 366 Inlägg

Så du har börjat få tillbaka pengar då?

En gång Volvo, Alltid Volvo
Volvo V70N T5 "Silverpilen" (2001)
hammar016
29 mars 2012 · 25 Inlägg

Har pratat med kronofogden förra veckan och det skulle börjas tas pengar från lönen denna månad, har dock inte fått några pengar ännu.

Woogensea Volvoturbo For Life
29 mars 2012 · 366 Inlägg

Okej, återkom när/om du får nåt.

En gång Volvo, Alltid Volvo
Volvo V70N T5 "Silverpilen" (2001)
jangrosch
6 april 2012 · 5 Inlägg

Tyvärr så kommer nog bara denna tomte att starta en ny firma sen när allt detta är klart.
Man kan ju bara hoppas att han har blåst fel person...

totte69
11 april 2012 · 9 Inlägg

Japp då fick jag medelande att kronofogden accepterat och satt min skuld på väntelistan, men skall bli intressant om det kommer några pengar alls, verkar ju som att han har skulder till snart hela Sverige och värden...

tomtar som föregående talare skrev om , finns och kommer altid att finnas. TYVÄRR...

Men jag kommer att ligga på och nästa steg är att lämna in en privat stämning, efter som jag fick ett brev från Åklagaren i karlskrona om denna man, och dom väcker ej åtal för berdrägeri, detta PGA att det finns mycket mera alvarliga saker som han är under utredning för som kommer att ge mera på straffskalan, så därför väcks inget åtal mot honom på detta lilla fall. Synd nog..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang