Angående: Träff på city gross (Mantorp) 14/4

JohanRehn89
14 april 2012 · 266 Inlägg

__AleXx_ skrev:
Frågan är om man ska ge träffen en chans till, har tyvärr inga bra minnen från tidigare träffar där tongue

Ge den en chans till tycker jag allt!

Volvo-lollungen
14 april 2012 · 602 Inlägg

kanske kikar förbii för o komma undan svärmor hehe:-p

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
syabo
14 april 2012 · 1 278 Inlägg

Kikar förbi en sväng!

Street Knight
Martin_andersson
14 april 2012 · 93 Inlägg

kanske kommer förbi en sväng med golfen smile wink

Volkswagen GOLF MK4 GTI "RiDiN LoW 400hk" (2000)
Marquant
14 april 2012 · 51 Inlägg

Jag kommer nog allt. smile

Volvo V50 (2007)
stoltosmart
14 april 2012 · 884 Inlägg

Kommer me spansken

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
razeblue Streetknight
14 april 2012 · 148 Inlägg

Jag kommer förbi en sväng med R:en

Street knight
patrik90j
14 april 2012 · 847 Inlägg

Blir tyvärr lite sen då dagens aktiviteter i Gbg har dragit ut på tiden men te 23 står s6an och glänser;)

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
snoozy
14 april 2012 · 22 Inlägg

gy skrev:
ja för jag kan visa mig så är snutarna fixade dom älskar mig wink

får lära frugan börna lite också innan wink

YES!!!  big_smile

Stolt pilsnerbilsägare o legitimerad volvoplågare och även vanägare...
Chevrolet G20 Van "The guardian angel" (1988)
Volvo 142 "Pink Lady" (1968)
snoozy
14 april 2012 · 22 Inlägg

kommer förbi med vanen o kikar lite..  ser det lugnt ut så kanske skåpet kommer ner för en driftsession..

Stolt pilsnerbilsägare o legitimerad volvoplågare och även vanägare...
Volvo 142 "Pink Lady" (1968)
Chevrolet G20 Van "The guardian angel" (1988)
johan2904
14 april 2012 · 30 Inlägg

Rallon skrev:

gy skrev:
det va mellan skänninge och mantorp i höjd med öjebro , civil pasat så alla som tänker rulla till mantorp på lördag passa er för pasater, dom är på hugget riktigt nu

En kompis vart tagen av den också o de tog kortet för honom med men han fick tillbaka det då det var brist på bevis...smile

Tänk på det alla! Oftast klarar man sig, om man bara inte erkänner! För i de flesta fall har dem inte tillräckligt med bevis, men dom är bra på att snacka å lätt att man försäger sig. Så alla busåkare, se till att dom verkligen har bevis innan ni börjar snacka smile egna erfarenheter smile polarn å jag rejsa och körde om en snut på gamla E4 Mantorp-Linköping, men han försvann som en raket i bakspegeln... Möttes dock upp av en hel drös snutbilar när vi kom in till lkpg.. Men de kunde ju inte styrka vem som kört bilen när brottet begicks big_smile

RayRayADT Sportcar for Life
15 april 2012 · 315 Inlägg

johan2904 skrev:

Rallon skrev:

gy skrev:
det va mellan skänninge och mantorp i höjd med öjebro , civil pasat så alla som tänker rulla till mantorp på lördag passa er för pasater, dom är på hugget riktigt nu

En kompis vart tagen av den också o de tog kortet för honom med men han fick tillbaka det då det var brist på bevis...smile

Tänk på det alla! Oftast klarar man sig, om man bara inte erkänner! För i de flesta fall har dem inte tillräckligt med bevis, men dom är bra på att snacka å lätt att man försäger sig. Så alla busåkare, se till att dom verkligen har bevis innan ni börjar snacka smile egna erfarenheter smile polarn å jag rejsa och körde om en snut på gamla E4 Mantorp-Linköping, men han försvann som en raket i bakspegeln... Möttes dock upp av en hel drös snutbilar när vi kom in till lkpg.. Men de kunde ju inte styrka vem som kört bilen när brottet begicks big_smile

jag älskar lyckliga slut..tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang