2373
Sök

Angående: Träff på city gross (Mantorp) 14/4

266 Inlägg
14 april 2012
__AleXx_ skrev:
Frågan är om man ska ge träffen en chans till, har tyvärr inga bra minnen från tidigare träffar där tongue

Ge den en chans till tycker jag allt!

602 Inlägg
14 april 2012
kanske kikar förbii för o komma undan svärmor hehe:-p

1 278 Inlägg
14 april 2012
Kikar förbi en sväng!

Street Knight

51 Inlägg
14 april 2012
Jag kommer nog allt. smile

894 Inlägg
14 april 2012
Kommer me spansken

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.

Streetknight
148 Inlägg
14 april 2012
Jag kommer förbi en sväng med R:en

Street knight

847 Inlägg
14 april 2012
Trådstartare
Blir tyvärr lite sen då dagens aktiviteter i Gbg har dragit ut på tiden men te 23 står s6an och glänser;)

22 Inlägg
14 april 2012
gy skrev:
ja för jag kan visa mig så är snutarna fixade dom älskar mig wink

får lära frugan börna lite också innan wink

YES!!!  big_smile

Stolt pilsnerbilsägare o legitimerad volvoplågare och även vanägare...

22 Inlägg
14 april 2012
kommer förbi med vanen o kikar lite..  ser det lugnt ut så kanske skåpet kommer ner för en driftsession..

Stolt pilsnerbilsägare o legitimerad volvoplågare och även vanägare...

30 Inlägg
14 april 2012
Rallon skrev:
gy skrev:
det va mellan skänninge och mantorp i höjd med öjebro , civil pasat så alla som tänker rulla till mantorp på lördag passa er för pasater, dom är på hugget riktigt nu

En kompis vart tagen av den också o de tog kortet för honom med men han fick tillbaka det då det var brist på bevis...smile

Tänk på det alla! Oftast klarar man sig, om man bara inte erkänner! För i de flesta fall har dem inte tillräckligt med bevis, men dom är bra på att snacka å lätt att man försäger sig. Så alla busåkare, se till att dom verkligen har bevis innan ni börjar snacka smile egna erfarenheter smile polarn å jag rejsa och körde om en snut på gamla E4 Mantorp-Linköping, men han försvann som en raket i bakspegeln... Möttes dock upp av en hel drös snutbilar när vi kom in till lkpg.. Men de kunde ju inte styrka vem som kört bilen när brottet begicks big_smile

Sportcar for Life
315 Inlägg
15 april 2012
johan2904 skrev:
Rallon skrev:
gy skrev:
det va mellan skänninge och mantorp i höjd med öjebro , civil pasat så alla som tänker rulla till mantorp på lördag passa er för pasater, dom är på hugget riktigt nu

En kompis vart tagen av den också o de tog kortet för honom med men han fick tillbaka det då det var brist på bevis...smile

Tänk på det alla! Oftast klarar man sig, om man bara inte erkänner! För i de flesta fall har dem inte tillräckligt med bevis, men dom är bra på att snacka å lätt att man försäger sig. Så alla busåkare, se till att dom verkligen har bevis innan ni börjar snacka smile egna erfarenheter smile polarn å jag rejsa och körde om en snut på gamla E4 Mantorp-Linköping, men han försvann som en raket i bakspegeln... Möttes dock upp av en hel drös snutbilar när vi kom in till lkpg.. Men de kunde ju inte styrka vem som kört bilen när brottet begicks big_smile

jag älskar lyckliga slut..tongue

Sök