Hej.
Har inte egen erfarenhet av dem men har läst om dem på många forum runtom i världen.
En del har varit helnöjda, andra har drabbats av spruckna spridare, uppborrade hål och ommärkta spridare.
Senast läste jag om en kille som köpt Venom , de var märkta med ND och numret motsvarade 190cc istället för angivna 800cc
Det rekommenderades att kolla upp spridarhålen i ett starkt förstoringsglas. Har förekommit att partiklar suttit kvar från borrningen. Rekommenderas även att göra flödesmätning för att säkerställa att alla spridare ger lika mycket.
Python och Accel spridare avråder de bestämt folk från att använda.
Lite input jag funnit. Kan inte bekräfta några uppgifter, bara dela med mig om det jag läst om dessa spridare.
I really hate to be the one to break this to you. If no one has told you already I geuss I will. Brace yourself...Venom injectors are widely known to suck serious ass. A quick search of venom injectors will tell you why. There is also a sticky on another supraforum in the MKIII section about venom. You might not want to risk using them, It could cost you. Sorry.
I would seriously get those injectors tested if you plan on using them its to much work to have it all ruined by a faulty injector Ive personally seen several engines fail due to those injector
I have used accell before and have had pretty good results with them....got some Venom injectors and them things suck! just checking around with other people before i order another set