Angående: Blire nå "Västerviksträffen" 2012, alla vi som hoppas?

Svana Svarvare/Fräsare/CNC-operatör
19 januari 2012 · 205 Inlägg

Tråkigt att det blev inställt förra året..volvonörd som man är. I år är rättviksträffen inställd, så då hoppas jag att Västervik bjuder in till den härliga stämning vi missa förra året. Så, nån som vet?  /svanis winkwinkwink

It's nice to be important. But it's more important to be nice.
Volvo 440 "Flygande Holländaren" (1990)
WOLDERT
19 januari 2012 · 100 Inlägg

Om inte den vanliga västerviks träffen blir av kommer jag och Peter Wistrand att köra vidare på en snabbträff vi arrangerade förra året smile
// B

Volvo 855 T-5R T-Gul "T 5 R" (1995)
Volvo S60R AWD "Flashgrön" (2005)
Volvo 855 R "WeldParts Performance" (1997)
kim_leffe
19 januari 2012 · 44 Inlägg

jo detkommer bli träff 2012 grabbar var lugna bara hehe smile sj kommer jag och mitt team även hålla senare efter träffen på drift shower big_smile

Volvo V70 "Fasen" (2008)
birka76 BASS GLAD
27 januari 2012 · 1 381 Inlägg

Jag fråga danne han skulle ta tag med de där med träffen prata med dom andra två som är med göra träffen ... vi får hoppas att dom vill köra en träff i år smile

hoppas de ialla fall ..

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom
Volvo 940 LITEN TURBO "Röda faran med briljant lack" (1991)
Volvo 945 Turbo "De vita skåpet .." (1996)
Volvo 944 "Gråing" (1998)
V70Nflakeedition
27 januari 2012 · 67 Inlägg

birka76 skrev:
Jag fråga danne han skulle ta tag med de där med träffen prata med dom andra två som är med göra träffen ... vi får hoppas att dom vill köra en träff i år smile

hoppas de ialla fall ..

Vad jag har hört är att TPC ska hålla i träffen i årbig_smile

birka76 BASS GLAD
27 januari 2012 · 1 381 Inlägg

V70Nflakeedition skrev:

birka76 skrev:
Jag fråga danne han skulle ta tag med de där med träffen prata med dom andra två som är med göra träffen ... vi får hoppas att dom vill köra en träff i år smile

hoppas de ialla fall ..

Vad jag har hört är att TPC ska hålla i träffen i årbig_smile

Jo men de är ju jocke & daniel & en till som styr allt där nere i västervik ...

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom
V70Nflakeedition
27 januari 2012 · 67 Inlägg

birka76 skrev:

V70Nflakeedition skrev:

birka76 skrev:
Jag fråga danne han skulle ta tag med de där med träffen prata med dom andra två som är med göra träffen ... vi får hoppas att dom vill köra en träff i år smile

hoppas de ialla fall ..

Vad jag har hört är att TPC ska hålla i träffen i årbig_smile

Jo men de är ju jocke & daniel & en till som styr allt där nere i västervik ...

Inte i år vad jag har hört

volvo_svensson
11 februari 2012 · 11 Inlägg

Är det någon som vet om dom har spikat ett datum för västerviksträffen 2012?

Volvo S60R "Mint Condition" (2007)
V70Nflakeedition
11 februari 2012 · 67 Inlägg

volvo_svensson skrev:
Är det någon som vet om dom har spikat ett datum för västerviksträffen 2012?

Kollade på TPC träffkallendern och det blir en träff den 21/7 -2012 mellan klockan 10.00-15.00:D

Senast redigerat av V70Nflakeedition (11 februari 2012)

volvo_svensson
12 februari 2012 · 11 Inlägg

V70Nflakeedition skrev:

volvo_svensson skrev:
Är det någon som vet om dom har spikat ett datum för västerviksträffen 2012?

Kollade på TPC träffkallendern och det blir en träff den 21/7 -2012 mellan klockan 10.00-15.00:D

ja visst ja, dom har ju en träffkalender på sin sida. det tänkte ja inte på smile så bra, då kan man ju planera sommarens aktiviteter lite. Har ju aldrig varit på västerviksträffen. så det kunde ju va läge att åka i år då. hoppas hoppas bara på bra väder. Tackar så mycket för ditt svar!

Volvo S60R "Mint Condition" (2007)
V70Nflakeedition
12 februari 2012 · 67 Inlägg

volvo_svensson skrev:

V70Nflakeedition skrev:

volvo_svensson skrev:
Är det någon som vet om dom har spikat ett datum för västerviksträffen 2012?

Kollade på TPC träffkallendern och det blir en träff den 21/7 -2012 mellan klockan 10.00-15.00:D

ja visst ja, dom har ju en träffkalender på sin sida. det tänkte ja inte på smile så bra, då kan man ju planera sommarens aktiviteter lite. Har ju aldrig varit på västerviksträffen. så det kunde ju va läge att åka i år då. hoppas hoppas bara på bra väder. Tackar så mycket för ditt svar!

Det var så lite. Ja man ska nog försöka ta sig dit i år och som sagt hoppas på fint väder:D

Grand_voyager The Ultimate Climax Route
12 februari 2012 · 419 Inlägg

Hej smyger in med en liten fråga.cool
Vart hålls träffen i västervik ?

V70Nflakeedition skrev:

volvo_svensson skrev:

V70Nflakeedition skrev:

Kollade på TPC träffkallendern och det blir en träff den 21/7 -2012 mellan klockan 10.00-15.00:D

ja visst ja, dom har ju en träffkalender på sin sida. det tänkte ja inte på smile så bra, då kan man ju planera sommarens aktiviteter lite. Har ju aldrig varit på västerviksträffen. så det kunde ju va läge att åka i år då. hoppas hoppas bara på bra väder. Tackar så mycket för ditt svar!

Det var så lite. Ja man ska nog försöka ta sig dit i år och som sagt hoppas på fint väder:D

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
volvo_svensson
13 februari 2012 · 11 Inlägg

Grand_voyager skrev:
Hej smyger in med en liten fråga.cool
Vart hålls träffen i västervik ?

V70Nflakeedition skrev:

volvo_svensson skrev:

ja visst ja, dom har ju en träffkalender på sin sida. det tänkte ja inte på smile så bra, då kan man ju planera sommarens aktiviteter lite. Har ju aldrig varit på västerviksträffen. så det kunde ju va läge att åka i år då. hoppas hoppas bara på bra väder. Tackar så mycket för ditt svar!

Det var så lite. Ja man ska nog försöka ta sig dit i år och som sagt hoppas på fint väder:D

Tror gatan heter Baumansgatan 5. finns nog en vägbeskrivning på deras sida har ja för mig, www.vastervikstraffen.se under fliken hitta till träffen.

Volvo S60R "Mint Condition" (2007)
Volvo-lollungen
25 februari 2012 · 602 Inlägg

21/ 7 2012 blire ös hihi ska se till o dra dit klubben :-D längtar massa

Senast redigerat av Volvo-lollungen (25 februari 2012)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Mikael i norrk Budbilsglidare
17 april 2012 · 228 Inlägg
Volvo 850 T-5R "Black Beast" (1995)
p1a9l8m9
23 april 2012 · 4 Inlägg

Grand_voyager skrev:
Hej smyger in med en liten fråga.cool
Vart hålls träffen i västervik ?

V70Nflakeedition skrev:

volvo_svensson skrev:

ja visst ja, dom har ju en träffkalender på sin sida. det tänkte ja inte på smile så bra, då kan man ju planera sommarens aktiviteter lite. Har ju aldrig varit på västerviksträffen. så det kunde ju va läge att åka i år då. hoppas hoppas bara på bra väder. Tackar så mycket för ditt svar!

Det var så lite. Ja man ska nog försöka ta sig dit i år och som sagt hoppas på fint väder:D

Det är på baumansgatan, fältet kallas även för karstorpsgärdet om du frågar någon om vägen.

Volvo V60 (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang