Helgöppna dåckverkstäder i helsingborg??

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
5 maj 2012 · 6 170 Inlägg

Jag står med punka på returbilens parkering i helsingborg och jag har allting utom domkraft så jag kan inte byta hjul och kommer ingenstans...   är det någon här som har en domkraft att låna mig??     ja kan inte ta mig någonstans eftersom jag har ungarna med mig.  Hjälp uppskattas och belönas med en liten slant men har inte mycket att ge tyvär...     EDIT: Jag har som sagtlyckats byta hjul men jag skulle behöva ha tag i någon öppen däckverkstadeller bara någon som ka byta ventil på ett bilhjul.

Senast redigerat av TBOC_Razor (5 maj 2012)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
dieselknackare Kungen i Lerbäckshult
5 maj 2012 · 718 Inlägg

TBOC_Razor skrev:
Jag står med punka på returbilens parkering i helsingborg och jag har allting utom domkraft så jag kan inte byta hjul och kommer ingenstans...   är det någon här som har en domkraft att låna mig??     ja kan inte ta mig någonstans eftersom jag har ungarna med mig.  Hjälp uppskattas och belönas med en liten slant men har inte mycket att ge tyvär...

Ca 100m från returbilen ligger väla däck. har du tur e där kanske nån personal där idag!

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
5 maj 2012 · 6 170 Inlägg

dieselknackare skrev:

TBOC_Razor skrev:
Jag står med punka på returbilens parkering i helsingborg och jag har allting utom domkraft så jag kan inte byta hjul och kommer ingenstans...   är det någon här som har en domkraft att låna mig??     ja kan inte ta mig någonstans eftersom jag har ungarna med mig.  Hjälp uppskattas och belönas med en liten slant men har inte mycket att ge tyvär...

Ca 100m från returbilen ligger väla däck. har du tur e där kanske nån personal där idag!

någon däckverkstad hittade jag inte men väla bilförsäljning och där lyckades jag låna en domkraft så jag kunde byta till det skitsnygga reservhjulet :p

Senast redigerat av TBOC_Razor (5 maj 2012)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
gps18 med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
5 maj 2012 · 901 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

dieselknackare skrev:

TBOC_Razor skrev:
Jag står med punka på returbilens parkering i helsingborg och jag har allting utom domkraft så jag kan inte byta hjul och kommer ingenstans...   är det någon här som har en domkraft att låna mig??     ja kan inte ta mig någonstans eftersom jag har ungarna med mig.  Hjälp uppskattas och belönas med en liten slant men har inte mycket att ge tyvär...

Ca 100m från returbilen ligger väla däck. har du tur e där kanske nån personal där idag!

någon däckverkstad hittade jag inte men väla bilförsäljning och där lyckades jag låna en domkraft så jag kunde byta till det skitsnygga reservhjulet :p

har det löst sig?

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)
Saab 9000 cde 2.0t/150 "the swedish black pearl" (1997)
Saab 9000 cde 2,0i 131hk "den första saaben evouschka" (1995)
Saab 9-5 (2002)
NN1CKE "Saab är ingen bil, det är en livsstil"
5 maj 2012 · 224 Inlägg

har du fyndat lite roliga grejer idag med din filur? tongue synd på hjulet dock hmm

Senast redigerat av Nn1ck3 (5 maj 2012)

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
5 maj 2012 · 6 170 Inlägg

Nn1ck3 skrev:
har du fyndat lite roliga grejer idag med din filur? tongue synd på hjulet dock hmm

Är hemma nu, fick med mig lite skit igen...

En hel del ovanliga 9000 CD delar wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
NN1CKE "Saab är ingen bil, det är en livsstil"
6 maj 2012 · 224 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

Nn1ck3 skrev:
har du fyndat lite roliga grejer idag med din filur? tongue synd på hjulet dock hmm

Är hemma nu, fick med mig lite skit igen...

En hel del ovanliga 9000 CD delar wink

JAG TYCKER INTE OM DIG!! wink

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 maj 2012 · 6 170 Inlägg

Nn1ck3 skrev:

TBOC_Razor skrev:

Nn1ck3 skrev:
har du fyndat lite roliga grejer idag med din filur? tongue synd på hjulet dock hmm

Är hemma nu, fick med mig lite skit igen...

En hel del ovanliga 9000 CD delar wink

JAG TYCKER INTE OM DIG!! wink

Jo det gör du, du älskar mig...

Eller iaf alla grejor jag har tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang