Går i biltankar, men vad svårt att välja

eastmotorsport -sommar ska de va....
5 juli 2012 · 4 524 Inlägg

Ska köpa en nyare bil med lite modernare teknik och säkerhetssystem. Ska inte kosta mer än 50.000:-
Har tittat på BMW såklart :-) , då en 5-serie e39 igen, är grymt nöjd med dom som funnits i familjen, isåfall en 525 denna gång. Men sen kollar jag på Golf 4 och även billigare Golf 5. Ford Focus och Audi A3, sneglat äbven på Citroen C4 , kanske en Beetle, ja det är svårt.


//mvh

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
jimy
5 juli 2012 · 44 Inlägg

Skoda lika bra som VW men billigare.

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
5 juli 2012 · 17 509 Inlägg

En C4 är en Citroen. Med allt vad det innebär. Räkna med fel. En Beetle är en Golf med en kvinnlig kaross. Skitbil vilket är min mening. Ska den vara fräck eller snabb? Annars är det japaner som gäller. En Pega kan vara trevligt men det är inget under av driftsäkethet de heller.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
eastmotorsport -sommar ska de va....
6 juli 2012 · 4 524 Inlägg

Jo visst är det en Citroen, man vad sjutton , en modern bil som säljer som tusan ute i Europa, kan dom vara så dåliga? beetle kan ju bli fräcka, eller....

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
careau
6 juli 2012 · 1 624 Inlägg

Du har ju 330n? smile

eastmotorsport -sommar ska de va....
6 juli 2012 · 4 524 Inlägg

careau skrev:
Du har ju 330n? smile

Jo den duger mer än väl men som vinterbil och bil till sonen var det tänkt. Jettan är ju borta men nåt mer praktiskt än Saaben och BMWn vore bra.

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
careau
6 juli 2012 · 1 624 Inlägg

eastmotorsport skrev:

careau skrev:
Du har ju 330n? smile

Jo den duger mer än väl men som vinterbil och bil till sonen var det tänkt. Jettan är ju borta men nåt mer praktiskt än Saaben och BMWn vore bra.

Köp min smile

kannebanne
6 juli 2012 · 2 046 Inlägg

E39 e grymma bilar! Satsa på en E39a big_smile

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang