10.09kr litern för blyfri 95, vad kostar den hos Er?

MaulinR Avstängd
16 juli 2009 · 285 Inlägg

11.94 på Qstar i Finspång tongue

-Mackan- Fire And Silk
16 juli 2009 · 2 254 Inlägg

Usch, det är fördyrt överallt i hela Sverige. tongue

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
gamlingen
16 juli 2009 · 5 198 Inlägg

11,79 Jet. Glada Hudik

Nichlas_H Leg. Däckbrännare!
16 juli 2009 · 547 Inlägg

orka bry sig om va de kostar.. klart som fan att man vill att de ska va billigare men personligen tittar jag inte längre va de kostar. vad tjänar de till? och vad vinner man på att leta billig sås? ett paket bubbelgum.. bara se glad ut wink

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!
gamlingen
16 juli 2009 · 5 198 Inlägg

Jag brukar tanka där jag är,, om det är Jet eller Preem skit samma.. jag måste iaf ha sås.

81an
16 juli 2009 · 566 Inlägg

gamlingen skrev:
Jag brukar tanka där jag är,, om det är Jet eller Preem skit samma.. jag måste iaf ha sås.

Ha ha du har så rätt, så rätt..

lillen94
26 augusti 2012 · 241 Inlägg

-Mackan- skrev:
Usch, det är fördyrt överallt i hela Sverige. tongue

att ni klaga redan 2009 över bensinpriset fattar inte jag nu xD nu ligger priset uppe i ca 16kr/L xD Det är DYRT tongue

Volvo 740 "Mary-Lou" (1990)
JFfoto
26 augusti 2012 ·

Haha, roligt att läsa gamla inlägg om hur dyrt ddet är med 11kr litern wink men men, om några år är vi i samma sits igen, hur billigt de var med 16 kr litern.. wink

lillen94
26 augusti 2012 · 241 Inlägg

Kalltkaffe skrev:
Haha, roligt att läsa gamla inlägg om hur dyrt ddet är med 11kr litern wink men men, om några år är vi i samma sits igen, hur billigt de var med 16 kr litern.. wink

sant så sans tongue men man hoppas ju att det blir billigare med åren! smile

Volvo 740 "Mary-Lou" (1990)
CarpeDiem German Engineering
26 augusti 2012 · 9 081 Inlägg

Kalltkaffe skrev:
Haha, roligt att läsa gamla inlägg om hur dyrt ddet är med 11kr litern wink men men, om några år är vi i samma sits igen, hur billigt de var med 16 kr litern.. wink

lollollol

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Ahmedo91
26 augusti 2012 · 123 Inlägg

Det ända sättet man kan ha billig bränsle är om staten sänker/ tar bort skatten!
Och hur får man staten och göra de?
Jo man ber varenda förare i landet att inte köra på en vecka eller mer (även de som är yrkesförare) så skulle hela Sverige stanna upp då butiker inte får sina varor och de flesta kommer inte kunna ta sig till jobbet. Men det är ingen som vågar göra detta då de flesta inte kommer kunna jobba och därmed inte kunna tjäna pengar, så vi kommer alltid ha dyr bränsle.

Volvo C70 T5 "Ahmedo" (2008)
SportPilot Ubåtsingenjör
26 augusti 2012 · 7 232 Inlägg

Ahmedo91 skrev:
Det ända sättet man kan ha billig bränsle är om staten sänker/ tar bort skatten!
Och hur får man staten och göra de?
Jo man ber varenda förare i landet att inte köra på en vecka eller mer (även de som är yrkesförare) så skulle hela Sverige stanna upp då butiker inte får sina varor och de flesta kommer inte kunna ta sig till jobbet. Men det är ingen som vågar göra detta då de flesta inte kommer kunna jobba och därmed inte kunna tjäna pengar, så vi kommer alltid ha dyr bränsle.

sänker staten skatten så kommer priset ligga stabilt ändå, bolagen ökar sin vinst bara

det finns hur jävla mycket olja som helst ... att de skulle råda oljebrist är så mycket skitsnack de bara kan bli ! De vill inte ta upp så mycket som behövs bara för att hålla priserna uppe. Iofs ganska självklart då de precis som ALLA andra vill tjäna pengar, mycket pengar

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang