4345
Sök

Behöver hjälp ang. slutsteg ohm etc.

176 Inlägg
2 oktober 2012
Trådstartare
jo jag tog och slipade plåtrent så det ska jorda bra nu! kände dock inte ngn märkbar skillnad på ljudet så kanske var bra på föregående ställe åxå. ska ta å byta batteriet nu då det sjunger på sista versen, antar att den kan vara stor bov, blinkar som disco i bilen då jag basar, har även en kondensator som ska i till helgen.

251 Inlägg
2 oktober 2012
Se till att du har fixat allt innan du ev kopplar in någon kondensator.
Känns inte som att det är en kondensator du behöver! Se över strömförsörjning och
generator först! Med de grejjer du har så ska du inte ha nå blinkande belysning på bilen!!

/TiGgR.

176 Inlägg
3 oktober 2012
Trådstartare
alltid är det enklaste som man missar, vände helt enkelt på lådan, hade fått råd om att man ska ha lådan vänd med högtalaren in mot bilen, vände den utåt och blev rejäl skillnad, hörs fortfarande att den spelar lite dåligt då man drar på men antar det är för att högtalaren är så pass styv fortfarande? kör bara med halv pulver änsålänge på steget dock

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
3 oktober 2012
I en sedan brukar man få bäst resultat med allt spelande framåt ja, men då krävs det att det är tätt runtom så inget tryck kan läcka bakåt. Men är man bara ute efter massa bas utan krav på hur det låter så spelar man allt bakåt.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

176 Inlägg
3 oktober 2012
Trådstartare
tror mitt paket jag köpte inte kvalificeras  som bra ljud=) har kört med värre saker i förra bilen och då hade jag den vänd in mot bilen!

Sök