sxride's Opel Rekord -79 projekt

Mizter-J
7 november 2012 · 88 Inlägg

tjenare 2.4liters motorn från omega passar rakt i ska själv i med en sån motor i min i framtiden håller själv på med en 79 men har blivit ståendes då jag inte har ork och tappa lusten då bil fan inte vill starta men du kan ju checka den smile

sxride NINJA
9 november 2012 · 78 Inlägg

jeppeUIC skrev:
tjenare 2.4liters motorn från omega passar rakt i ska själv i med en sån motor i min i framtiden håller själv på med en 79 men har blivit ståendes då jag inte har ork och tappa lusten då bil fan inte vill starta men du kan ju checka den smile

tjena! jaha schysst.

som ni märker så har dett projekt legat nere ett bra tag nu på grund av studier mm. har börjat dragit igång lite igen med bilen, det som hänt är väl att jag lagat rost och slipat som en tok. totalt har jag lagat ca 6 hål och en hel del ytrost wink

första målet nu är att få den lackad sen får vi se vad som kommer efter det big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/170/169011/169011-6e4630b083533cac7b730e634cad6be2_large.jpg

Nere på hjul och utrullad för första gången på ett halvår. jo jag vet den är hög som sjutton big_smile

Senast redigerat av sxride (9 november 2012)

Stream Performance
BMW 530i "E60" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang