Vad är det värsta o mest plågsamma ni råkat ut för?

Eddy Galen, inte dum.
27 oktober 2012 · 1 324 Inlägg

Min mest plågsamma grej var psykisk. Gick ett halvår på Sigtuna internat skolan. Att bo ensam är inget problem, men de som har sett ondskan förstår vad jag syftar på. Det var inte direkt exakt som boken/filmen, men det fanns några tillfällen som kunde klassas som misshandel, även ett fall av grovt misshandel, olaga hot etc.

Det var inte så att det var slaveri för att 90% av de äldsta eleverna hade trots allt en form av respekt. Men sedan finns det såklart de som av olika anledningar var riktigt dåliga som personer.

Hur som helst var det inte de enstaka händelserna som var jobbiga. Utan det var den konstanta stressen av att när som helst var man utsatt för något obehagligt.

Slutade med panikångest och deppression från min sida. Fick lämna skolan.

charem STHLM(S)LOW CREW!
7 november 2012 · 564 Inlägg

Jag skulle hoppa på med cycekln så jag tar sats på ca 200 meter och kommer i fullfart mot " sandhögen" men istället för att hoppa över så tar framhjulet tvärtstopp och jag slår i k*ken och pungen vilket resulterar att jag  blödde ur snabeln i flera timmar! sad.

Sen när jag skulle visa polaren hur man trixar med en järnstång på ca 25kg men lyckas på nått sätt slå mig själv i ansiktet så jag däckar . = svullet ansikte i 3 dagar.....


sen har jag massa andra historier när jag krossat armbågen när jag cyklat, har även brytit fotleden när jag cyklat.....


hahahhaha

Senast redigerat av charem (7 november 2012)

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
BMW 320ci E46 "STHLMSLOW CREW CAR" (2001)
conlerc
9 november 2012 · 102 Inlägg

De är inte skönt när knät hoppar ur led när man ska gå ner för en stor stenhög så man ramlar ner på stenarna och sedan får vrida tillbaka sitt egna knä.. Har forbi för mina knän efter de där. Men de gjorde satans ont!

Volvo 855R "Autotech steg 4" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang