it_mutt skrev:Skarva på
it_mutt skrev:Ptja jag har inte varit med om någon bil där det inte gått iaf (finns säkert undantag). Själv har jag kört/kör jag på; löda + krympslang
careau skrev:it_mutt skrev:Ptja jag har inte varit med om någon bil där det inte gått iaf (finns säkert undantag). Själv har jag kört/kör jag på; löda + krympslangOkok Skall man släcka lampan på nått sätt? Eller kommer den släckas med automatik?
it_mutt skrev:careau skrev:it_mutt skrev:Ptja jag har inte varit med om någon bil där det inte gått iaf (finns säkert undantag). Själv har jag kört/kör jag på; löda + krympslangOkok Skall man släcka lampan på nått sätt? Eller kommer den släckas med automatik?Ingen aning, den kommer antagligen behöva släckas (bara rent gissningsvis, ingen råkoll på Ford)Och givetvis, inget som garanterar att det är enkom av den anledningen den lyser (men ja, det verkar ju troligt iofs)
careau skrev:it_mutt skrev:careau skrev:Okok Skall man släcka lampan på nått sätt? Eller kommer den släckas med automatik?Ingen aning, den kommer antagligen behöva släckas (bara rent gissningsvis, ingen råkoll på Ford)Och givetvis, inget som garanterar att det är enkom av den anledningen den lyser (men ja, det verkar ju troligt iofs)Ja, den är alltså till 95% helt av, och den lös inte innan topplagringsbytet, hade ju av den kabeln osv..
it_mutt skrev:careau skrev:Okok Skall man släcka lampan på nått sätt? Eller kommer den släckas med automatik?Ingen aning, den kommer antagligen behöva släckas (bara rent gissningsvis, ingen råkoll på Ford)Och givetvis, inget som garanterar att det är enkom av den anledningen den lyser (men ja, det verkar ju troligt iofs)
careau skrev:Okok Skall man släcka lampan på nått sätt? Eller kommer den släckas med automatik?