Hjälp mig hitta dessa stolar

Ronnybooi
31 januari 2013 · 63 Inlägg

hjälp mig att hitta dessa stolar helt i sverige men funkar utomlands med men inte USA !
gärna med pass form till s40 fas2 eller Universal fästen !


http://www.dashzracing.com/2-x-Sparco-S … Green.html

http://civic-united.com/Sparco-Style-Ra … Green.html

smilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilecoolsmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile

Senast redigerat av Ronnybooi (31 januari 2013)

karlberg92
31 januari 2013 · 279 Inlägg

beställ från USA smile be bara de företaget som skickar att skriva att det är en vinst eller nåt eller att du betalade under $50 för dom på paketet så slipper du oftast betala skatt och tull smile

Sponsrad av: Mig
Projekttråden!:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3967332
När du tycker att det är jobbigt eller tråkigt att tanka bilen då är det dax att sälja den!
Ronnybooi
31 januari 2013 · 63 Inlägg

karlberg92 skrev:
beställ från USA smile be bara de företaget som skickar att skriva att det är en vinst eller nåt eller att du betalade under $50 för dom på paketet så slipper du oftast betala skatt och tull smile

hittar dom inte...... dom sidorna ja hittar skickar inte till sverige sad

karlberg92
31 januari 2013 · 279 Inlägg

Aha sad kollat ebay?

Sponsrad av: Mig
Projekttråden!:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3967332
När du tycker att det är jobbigt eller tråkigt att tanka bilen då är det dax att sälja den!
Putteliten
31 januari 2013 · 9 081 Inlägg

Annars köper du svarta hos www.stylingbutiken.se och sen skaffar grönt skinn och ber en sadelmakare eller liknande att sy om stolarna.

Ronnybooi
31 januari 2013 · 63 Inlägg

karlberg92 skrev:
Aha sad kollat ebay?

kollat överallt yikes   hoppas på hjälp,   har mejlat massa återförsäljare som säljer sport stolar om dom kan hjälpa mig med ! big_smile

munkenpetersen
31 januari 2013 · 288 Inlägg

som sagt så borde det inte vara allt för svårt big_smile kolla om du hittar någon som skeppar hem grejor från samma företag

BMW e34 M5 (1992)
soyd
31 januari 2013 · 1 853 Inlägg

Ronnybooi skrev:

karlberg92 skrev:
beställ från USA smile be bara de företaget som skickar att skriva att det är en vinst eller nåt eller att du betalade under $50 för dom på paketet så slipper du oftast betala skatt och tull smile

hittar dom inte...... dom sidorna ja hittar skickar inte till sverige sad

Att de inte skickar till Sverige kan du lösa med typ: Ship2Me eller ShipsUS eller liknande.

I korthet funkar det så att du köper en USA post adress, som du anger då du beställer. Sedan skickar den tjänsten du använder dig av det vidare till din Svenska hem adress, mot en kostnad då...

Det kan ju vara värt att kolla upp smile

/mvh soyd

Kungkim Driver kolfibervinyl.se
31 januari 2013 · 120 Inlägg

Har du mailat sparco och frågat vart du kan hitta dem?

En bil, två fil, tre mil
Audi S4 (1999)
Aerocombi Xenoholic
31 januari 2013 · 2 559 Inlägg

Putteliten skrev:
Annars köper du svarta hos www.stylingbutiken.se och sen skaffar grönt skinn och ber en sadelmakare eller liknande att sy om stolarna.

Haha. o det tror du kostar? Mer än stolarna i allafall. tongue
troligtvis billigare att betala tull i allafall.

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Subaru Forester 2.5 XT "Mörkrädd" (2006)
Saab 9-5 AERO "THE RUBY" (2000)
Saab 9-3 SE "-Autotech killer-" (1999)
Ronnybooi
31 januari 2013 · 63 Inlägg

soyd skrev:

Ronnybooi skrev:

karlberg92 skrev:
beställ från USA smile be bara de företaget som skickar att skriva att det är en vinst eller nåt eller att du betalade under $50 för dom på paketet så slipper du oftast betala skatt och tull smile

hittar dom inte...... dom sidorna ja hittar skickar inte till sverige sad

Att de inte skickar till Sverige kan du lösa med typ: Ship2Me eller ShipsUS eller liknande.

I korthet funkar det så att du köper en USA post adress, som du anger då du beställer. Sedan skickar den tjänsten du använder dig av det vidare till din Svenska hem adress, mot en kostnad då...

Det kan ju vara värt att kolla upp smile

/mvh soyd

Tackar för svar alla ska kolla upp det !! big_smile

Ronnybooi
31 januari 2013 · 63 Inlägg

Kungkim skrev:
Har du mailat sparco och frågat vart du kan hitta dem?

det är inte sparco det är samma modell men det är inte sparco cool

no_fake
31 januari 2013 · 865 Inlägg

Ronnybooi skrev:

karlberg92 skrev:
beställ från USA smile be bara de företaget som skickar att skriva att det är en vinst eller nåt eller att du betalade under $50 för dom på paketet så slipper du oftast betala skatt och tull smile

hittar dom inte...... dom sidorna ja hittar skickar inte till sverige sad

fråga du på mail om dom skickar eller?

Ronnybooi
31 januari 2013 · 63 Inlägg

no_fake skrev:

Ronnybooi skrev:

karlberg92 skrev:
beställ från USA smile be bara de företaget som skickar att skriva att det är en vinst eller nåt eller att du betalade under $50 för dom på paketet så slipper du oftast betala skatt och tull smile

hittar dom inte...... dom sidorna ja hittar skickar inte till sverige sad

fråga du på mail om dom skickar eller?

nää registrerade mig och valde vart man skulle skicka det då stog det det inte gick att skicka till sverige
neutral

no_fake
31 januari 2013 · 865 Inlägg

Ronnybooi skrev:

no_fake skrev:

Ronnybooi skrev:

hittar dom inte...... dom sidorna ja hittar skickar inte till sverige sad

fråga du på mail om dom skickar eller?

nää registrerade mig och valde vart man skulle skicka det då stog det det inte gick att skicka till sverige
neutral

jo men skicka mail och fråga om dom skickar... så gör jag alltid när jag beställer delar till skotern funkar alltid

Ronnybooi
31 januari 2013 · 63 Inlägg

no_fake skrev:

Ronnybooi skrev:

no_fake skrev:

fråga du på mail om dom skickar eller?

nää registrerade mig och valde vart man skulle skicka det då stog det det inte gick att skicka till sverige
neutral

jo men skicka mail och fråga om dom skickar... så gör jag alltid när jag beställer delar till skotern funkar alltid

haha lite skillnad med att skicka från skroten i sverige än från nåt företag i USa HAHA !  men ska höra med dom ! tack ! big_smilesmilecool

Melin Trafikledare
31 januari 2013 · 563 Inlägg

Ronnybooi skrev:

no_fake skrev:

Ronnybooi skrev:
nää registrerade mig och valde vart man skulle skicka det då stog det det inte gick att skicka till sverige
neutral

jo men skicka mail och fråga om dom skickar... så gör jag alltid när jag beställer delar till skotern funkar alltid

haha lite skillnad med att skicka från skroten i sverige än från nåt företag i USa HAHA !  men ska höra med dom ! tack ! big_smilesmilecool

Du kanske skulle läsa vad no_fake skrev en gång till.. sakta! tongue

Senast redigerat av Melin (31 januari 2013)

Dom som tillverkar reservdelar måste oxå överleva!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang