För ungefär en månad sen skaffade jag en smartphone, fortfarande lite ovan att skriva med den Speciellt när man ska skicka sms, det går inte fort direkt men man får vänja sig
Som rubriken lyder, vad har ni för appar till era Android-telefoner?
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
För ungefär en månad sen skaffade jag en smartphone, fortfarande lite ovan att skriva med den Speciellt när man ska skicka sms, det går inte fort direkt men man får vänja sig
Som rubriken lyder, vad har ni för appar till era Android-telefoner?
GO ex Launcher Go locker Angry birds ( alla versioner ) Bad piggies Anomaly KR Badoo Bankdroid Blocket Bike race Crime city Chrome Ficklampa Facebook Hillclimb racing Instagram Monster shooter Netflix Viaplay Rayman Jungle Shadow Gun Spotify Winamp Zedge Zenonia5
Go Launcher Go Sms pro Camera360 Android assistant "är ett måste" Hitta.se Facebook for android Youtube KIK messenger Instagram Nodrdicaudi Zedge Telia Zappa Tesla led Swedbank Ulysse spedometer Tune in radio Winamp Mina fordon
Hjälp.. jag har 278 appar installerat i min s3a.. haha
Använder mest: Spotify Swedbank Gmail Talk Waze Dropbox Hill Climb Racing Ip cam viewer Blockdroid Teamviewer Paypal Ebay Fordonskoll Mina Fordon Tradera Biltema Wikipedia Tapatalk Ulysse Speedometer Vemringde uTorrent tv.nu imdb AndroidDreamer (fjärr till dreamboxen) aDosBox (spelar gamla 90-tals pcspel då och då)
Idag är appar lika stort som mobilspel och ringsignaler var för 10 år sen, och här gör du en gratis marknadsundersökning, som vem som helst kan tjäna storkovan på.
För endast 20kr kan jag svara på vilka appar jag gillar att använda, skicka PM så får du mitt kontonummer.