Hej på er alla! (obs mycket bilder så låt det ladda klart ~15mb! )
Har nu pillat klart med bilderna från helgens event tillsammans med m5board.com i Ängelholm. Det hela började med att Chrisitan (Congaman) hämtade upp mig och sedan drog vi ner gjorde kort stop i Fjärås och sen rakaspåret ut till flygrakan där Koenigsegg testar sina monster maskiner Efter en dags farande fram och tillbaka på rakan så drog vi vidare för att få kika i Koenigseggs fabrik och se hur bilarna tillverkas.
En grymt kul helg, om inte den bästa i år! Och som ni ser på bilderna grymt fina bilar som gick nått otroligt bra
Vill tacka Congaman som tog mig med ner och fixade massa så jag kunde komma in och även få åka i hans brutala postbil! (kommer leva gott på detta i vinter!) TACK! Och även till Gustav/MDrei ( www.m5board.com ) som gjorde detta möjligt och fixade krubb också!
Gissa priset! ( 15.000 EURO, jag hoppas dock det är för 4st!)
sen måste ja bara påpeka att killen som kör den oranga lambon inte mkt för att leka på vagarna. ja o en kompis körde om den me en 242, o de tyckte inte han va lika roligt som vi tyckte, han tyckte nog bara att vi va dumma när vi skrattade o vinkade åt han
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
sen måste ja bara påpeka att killen som kör den oranga lambon inte mkt för att leka på vagarna. ja o en kompis körde om den me en 242, o de tyckte inte han va lika roligt som vi tyckte, han tyckte nog bara att vi va dumma när vi skrattade o vinkade åt han
HAHAHA Han har den som en så kallad " K*Kförlängare