Angående : sammåkningstråd för skaraborg till Bimmers of sweden mantorp park 26 maj 2013

DoctorPepper
27 maj 2013 · 12 Inlägg

Ja det var lite dålig tajming. Bättring till nästa gång!

Vi ställde oss vid infarten till babyproffsen, mitt emot MAX, väl synligt.

BMW 330ci (2001)
P-K Everyday´s my birthday, cause bitches love cake.
27 maj 2013 · 501 Inlägg

haha okej smile vi körde in dit och kollade. var ite en jävla bil där. sen stod vi och väntade i ett par minuter vid utfarten av området där men såg inte en jävla bil passera big_smile

Stil>Funktion
svallo
28 maj 2013 · 22 Inlägg

P-K skrev:
Wiho vilken jävla karavan! smile

05:55 var vid Max, mediamarkt osv. Inte en käft där. Var är alla?

Ligger bakom en blå Saab som förhoppningsvis ska mot Jönköping..

För de första stod det att vi åker från Mariestad kl 05.50 så att vara i skövde på 5 min är lite svårt! Sen hade vi problem på morgon med diverse saker och folk dök inte upp så vi väntade lite längre än som var sagt innan vi åkte.. men jag skrev ut 2 st nummer på första sidantill mig och en polare! Det var bara att ringa vid ev frågor vilket folket som vi plockade upp i skövde gjorde när vi inte dök upp i tid ! Det varbra gjort eftersom jag inte har nummer till alla som skulle med så skrev jag ut mitt ifall det fanns frågor.. du hade kunnat ringa istället!

BMW X5 3.0sd "vem fan är stance" (2009)
SchleX_320
28 maj 2013 · 517 Inlägg

va det 2 olika karavaner från jönköping? det va många där men tyckte inte de va så många för att ha varit från så många ställen. i vilket fall även om vi missade skaraborgskaravanen ( såg nu att jag måste fattat fel därför vi skynda oss till kl 6 ) men vi kom till mantorp iaf och träffen vart lyckad smile lite kul då att vi höll tiden ändå till skövde även fast jag försov mig synd vi fattat fel bara nyvakna och hjärnan fungerade nog inte mer än att en klara av att köra automat wink tongue

Senast redigerat av SchleX_320 (28 maj 2013)

BMW E36 COUPÉ "BLÅBÄRT" (1995)
BMW 523iA "cruiser touring" (1998)
DoctorPepper
28 maj 2013 · 12 Inlägg

Eurostop var ju helt fullsmockat som sedan drog i en enda stor karavan! Tyckte alla samlade sig förvånansvärt bra där! Vi åkte väl ungefär 8 bilar från Stallsiken i Skövde smile en helt wünderbar söndagsmorgon!

BMW 330ci (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang