Garage i Linköping

Leffa
15 januari 2011 · 107 Inlägg

suck helt ptroligt att det ska vara så svårt att hitta garage:(!

Leifa is HERE
nimoz
26 september 2012 · 385 Inlägg

Letar fortfarande ifall någon har eller vet något !

XphyxiusX
25 oktober 2012 · 48 Inlägg

Tja!
Letar efter garage jag med, eventuellt några arbetskollegor som också är på.
Beror helt på vart i lkpng samt hyra m.m.
Hör av dig/er!

Im the vicious demon in your darkest dreams...what we do in life echoes in eternity.
Saab 9-3 Aero Coupé "Queen of Argentum II" (2001)
Dexo
4 november 2012 · 13 Inlägg

Jag söker fortfarande.

BMW 520xd "Eugenia" (2014)
hultarp
24 mars 2013 · 1 Inlägg

Hej, vill kollar lite på efterfrågan på ett garage/verkstad i Linköpingstrakten.
Funderar på att starta ett garage med verkstadsdel, planen är att ha ca. 20 till 40 4x8meter garage till uthyrning där det ingår i hyran en fräsch verkstadsdel med pelarlyft, tvätthall och eventuellt någon oljegrop.

Så nu vill jag kolla med alla Linköpingsbor hur stor efterfrågan det är på denna tjänst, vi har gjort ett litet formulär där ni mycket gärna får svara på fem frågor.

Formuläret hittas på denna länken http://www.hultarp.se/garage.html

Tack på förhand.

Micksey
30 mars 2013 · 24 Inlägg

Bra initiativ. Är klart intresserad om upplägget är bra.

XphyxiusX
9 april 2013 · 48 Inlägg

+1 dvs bra initiativ.
Skickat vänförfrågan då jag är väldigt intresserad inkl 4 andra personer i min bekantskapskrets där vi tillsammans letar lokal/versktad för mek med bil/mc osv.
De har dessvärre inte konton på garaget.org men jag håller de informerade osv....

Trevligt o hoppas det blir någon lokal snart?

Im the vicious demon in your darkest dreams...what we do in life echoes in eternity.
Saab 9-3 Aero Coupé "Queen of Argentum II" (2001)
Dexo
9 april 2013 · 13 Inlägg

Hej nimoz.

Hur går det med garage?
Jag letar fortfarande efter en lekplats till min leksak.

Mvh / Kristian

BMW 520xd "Eugenia" (2014)
XphyxiusX
27 maj 2013 · 48 Inlägg

Jag undrar med hur det går?

Hittat lokaler att hyra, dock vill de enbart hyra ut om man startar firma pga moms-investeringar som gjorts på fastigheten.
Citat: "Startar ni firma så kan vi hyra ut till er och sedan upp till er själva med resten"

Känner/Kan inte starta firma ensam då erfarenheterna kring detta är obefintliga.

Im the vicious demon in your darkest dreams...what we do in life echoes in eternity.
Saab 9-3 Aero Coupé "Queen of Argentum II" (2001)
mate
3 juni 2013 · 45 Inlägg

Letar också efter garage! Kommer bli mycket mek och innehar egna verktyg! Bilen i fråga är en evo 8 med mycket godis! Bor centralt

Mvh Mate 0736553527

XphyxiusX
3 juni 2013 · 48 Inlägg

Kollat klart de flesta lokaler jag hittat med mäklare/ägare/värd, blir för dyrt, ca 1500-2000/p/mån.

Så får leta vidare sad

Im the vicious demon in your darkest dreams...what we do in life echoes in eternity.
Saab 9-3 Aero Coupé "Queen of Argentum II" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang