Inför Volvoträffen Ånnaboda 29 Juni 2013

MarianaMill
30 juni 2013 · 211 Inlägg

Dark_Angel skrev:
En första och definitivt inte sista gången som jag kommer ner. Skönt med tvättplats för det behövdes efter
alla dessa flugfän som har en förmåga att fastna i fronten. Trots lite sömn och dryga 60 mil så gjorde
stämningen att man glömde bort det och bara njöt. Synd på regnet men sånt som händer.Tack till er som
ordnat träffen och alla trevliga nya bekantskaper. Vi syns nästa år igen. Kanske med ett nytt projekt smile
En hälsning från Norrland

Vi får verkligen Tacka för så långväga utställare..Ni är verkligen trevliga..och vi är djupt imponerade att Ni körde så lång för att komma till träffen vi ser verkligen fram emot Erat besök nästa år.
Hälsningar från arr Volvoträffen/Örebroträffen

Djo
1 juli 2013 · 10 157 Inlägg

MarianaMill skrev:

Djo skrev:

martinn skrev:

Va en större vw buss + husvagn nere i högra hörnet av fotbollsplanen och det va där dom höll till. smile

Jaha ja den bilen såg jag tänkte dock inget mera på det men ja då förstår jag smile

Jo det fanns hinkar och vatten from kl 08.00..men fråga gärna oss i entren vi svarar så gott det går..men jag stallde upp hinkar vid vattenslangen..vi lotsar Er till "tvätten" det är dock för lättare tvätt..
Mariana

Vet detta tills nästa år kanske man kan ta med sig så man kan tvätta av flugor och böss big_smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Strandh__Volvo
1 juli 2013 · 9 Inlägg

Får tacka för en grym träff! fall det är någon som fick någon bild på min röda volvo s40n så kan ni gärna pma smile

Volvo S40N "såld" (2004)
nyller BMW 335D E91
1 juli 2013 · 1 399 Inlägg
_Tinkan_
2 juli 2013 · 165 Inlägg

Tack för en kanontrevlig träff... i vanlig ordning smile Sen att man inte kan göra något åt regnet... som egentligen inte va sååå himla hemskt - men visst är det tråkigt men heller inget man kan göra något åt. Tycker i det stora hela att det va en helt lyckad dag och vi som numera bor i Skåne la med glädje dom milen i ryggen, ca 90 mil ToR.

Sen så att man fick 1:a pris i tjejklassen va pricken över i:et, så ja nog satte vi oss i bilen med ett stort leende på läpparna big_smile

Så att vi kommer nästa år igen är det inget snack om smile

Tack igen till Örebroträffarna gör ett fantastiskt arrangemang!

Volvo V70N "Pebbles" (2001)
NeckBreaker Bas För Ditt As!!!!!!
6 juli 2013 · 353 Inlägg
Följ gärna mitt projekt! "Volvo S40N"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=236594
Volvo S40 T5-R "XIIIV" (2008)
Volvo S40N "HEAVY" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang