Nuckans BMW e30 325i - M50 turbo

Turbo såklart
  • 47 Följare
  • 43 623 Visningar
  • Projektet avslutat 7 november 2013
MarcusGronberg Lowlife
14 november 2012 · 809 Inlägg

tjenare Marcus från bimmers of sweden här wink , Fasen, suttit och kollat igenom din tråd, och kan inte säga mycket mer än att jag är sjukt imponerad..! grymt bygge, lycka till på reg-besiktningen smile

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog
BMW E39 528IA Touring "Slammed Wagon" (2000)
Chevrolet Impala "Black Squad" (1963)
nuckan
14 november 2012 · 98 Inlägg

Nämen tjenare!smile ja man får tacka så mycke!big_smile jodå regbesiktningen gick bra efter mycke tjat osv, fick nog den mest nitiska liraren jag hade varit med om, han klaga massor på att saker va ombygda, visste väl tydligen inte hur bmw gör sina motorfästen och växellådsfästen då dom prompt skulle vara ombygda, så de va bra nära att jag slängde ur mig att ja! Jag växte ifrån tennsoldater och böra gjuta motorfästen istället! Men efter många diskutioner om precis allt som hade med bilen o göra så släppte han igenom
De. Sen besikta jag bilen dagen efter och fick en idiot till, tro de eller ej men fick nerslag på kärvande fram dämpare, han ville inte tro på att det fanns nånting som heter sportstötdämpare, gick inte o övertyga honom om de vad man än försökte med fastän dom är i princip nya, så besiktningen ligger inte på plussidan just nu:p

livet är underbart när underlivet är bart!
berg021
1 augusti 2013 · 94 Inlägg

tjenare fint bygge hur går det för dig ?

BMW e36 Turbo "Reggad med BUR" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang