4798
Sök

Blir det märkbar skillnad på väghållningen med det här?

773 Inlägg
20 januari 2014
Trådstartare
hej har tänkt införskaffa mig en 940 till våren. jag skulle vilja ha bilen som vardagsbil och som lite racebil när man vill de smile alltså bra komfort bra väghållning så man kan köra fortare genom kurvor osv.. och jag har kollat på det här skull de här bli märkbar skillnad. och dom bussningar jag inte har med på inköpslistan blir det nog några nya vanliga dom som ser dåliga ut. mvh

http://gyazo.com/d8cb998d448223aaf64fb18eb52a81f8

Ubåtsingenjör
7 383 Inlägg
20 januari 2014
självklart blir det skillnad ! stor skillnad dessutom smile

kolla på www.billiga-coilovers.se där hittar du vettiga priser på stötdämpare fjädrar och coilovers osv ... de har pris garanti också

773 Inlägg
20 januari 2014
Trådstartare
CHEEVA skrev:

kolla på www.billiga-coilovers.se där hittar du vettiga priser på stötdämpare fjädrar och coilovers osv ... de har pris garanti också

ok tack så mycket, ska kolla sidan om det kan finnas någe bra smile du kanske vet om dom där poly bussningarna pallar svetsdiff för ett antal bilar jag har kört svetsdiff på så har det inte varit någe kvar av bussningarna efter ca 2 år. tror du dom klarar det bättre?

Ubåtsingenjör
7 383 Inlägg
20 januari 2014
tvedberg skrev:
CHEEVA skrev:

ok tack så mycket, ska kolla sidan om det kan finnas någe bra smile du kanske vet om dom där poly bussningarna pallar svetsdiff för ett antal bilar jag har kört svetsdiff på så har det inte varit någe kvar av bussningarna efter ca 2 år. tror du dom klarar det bättre?

de klarar det garaanterat bättre än orginal bussningarna iallafall

Sök