Tjena!
Jag lämnade in min bil på verkstad för byte av koppling och turbo. Den är ännu inte klar efter TRE månader.
De har nästan betett sig illa mot mig då de har lovat att ringa mig angående prisuppgifter, ge förslag om vilken turbo som ska sättas i bilen osvosv. Men de har aldrig ringt mig, utan jag har fått ringa DIT och då säger han som svarar att de har glömt ringa, VARENDA GÅNG.
Det tog 1.5 månad för dom att bara beställa hem saker och varenda gång jag har varit in dit (2-3 gånger) för att hämta saker som har legat kvar i bilen så har inte ett skit gjorts på den.
När jag även har frågat de ungefär hur lång tid det kommer ta, så har de slingrat och kringlat och sagt att de inte vet. En kund ska väl få veta om det kommer ta 2 veckor eller 3 månader? Jag kunde ha ställt av bilen under den här tiden den har varit inne där och tjänat nån tusenlapp, men icke sa nicke!
I onsdags så LOVADE de mig att den skulle bli klar idag (Fredag 21/3), men självklart så blir den inte det... så jag får vänta tills nästa vecka istället.
Någon som vet hur man går tillväga för lösa detta på bästa sätt? Och jag är inte sugen på att ringa och bråka med verkstaden