Projekt AUDI GT turbobygge

Här kommer en efterlängtad projekttråd ^^ !! Maskinskifte, styrsystemsbygge, lackering! Have fun !
  • 61 Följare
  • 24 661 Visningar
  • Projektet avslutat 3 oktober 2016
Anni
15 maj 2013 · 47 Inlägg

PHerrdahl skrev:
Brilliant svart? Bästa känslan i världen när man får blåsa på färg och man vet att karossen är "klar" smile

Deep black c9x, blå variant. OBS, dessa bilder är från förra året så bilen e redan klar smile

CarpeDiem German Engineering
15 maj 2013 · 9 081 Inlägg

Anni skrev:

CarpeDiem skrev:
Kommer bli grymt bra, Anni smile

Haha gamla bilder !

Haha ok tongue Trodde att det var nya bilder smile

Nå väl, kämpa på med projektet smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
SUBARU2-5 Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
4 juni 2013 · 385 Inlägg

hur går det här då?

mos ä gött
Realtid
20 september 2013 · 4 Inlägg

När får man se den här ute på vägarna då? Det är något speciellt med gamla Audis. Ser ut att kunna bli hur bra som helst.

Helvete_racing Arg Snickare
23 september 2013 · 875 Inlägg

Helt rätt! Bevara dom gamla audibilarna fräscha! Kommer följa denna förvangling.

RallyAlle
23 september 2013 · 74 Inlägg

Kul projekt! min farsa hade en Audi GT coupé i början på 90 talet som han importerade krockad o sedan fixade i ordning o sedan sålde 94 då jag kom till världen smile han köpte sig då en Audi 100 för att han tyckte om den 5 cylindrig motorn så pass och den har han än idag! far som son så är jag lika frälst i 5 cylindrigt som han, dock så fastnade ja mer för Volvo wink Kommer följas!

Nuvarande Projekt: Nissan Skyline R33 GTS-T
Ha de!
Anni
23 september 2013 · 47 Inlägg

SUBARU2-5 skrev:
hur går det här då?

Framåt smile står på Turbocenter nu

Anni
23 september 2013 · 47 Inlägg

Helvete_racing skrev:
Helt rätt! Bevara dom gamla audibilarna fräscha! Kommer följa denna förvangling.

Kuul smile

Anni
23 september 2013 · 47 Inlägg

RallyAlle skrev:
Kul projekt! min farsa hade en Audi GT coupé i början på 90 talet som han importerade krockad o sedan fixade i ordning o sedan sålde 94 då jag kom till världen smile han köpte sig då en Audi 100 för att han tyckte om den 5 cylindrig motorn så pass och den har han än idag! far som son så är jag lika frälst i 5 cylindrigt som han, dock så fastnade ja mer för Volvo wink Kommer följas!

Va coolt! Bra far du har smile lugn nu, du kommer vakna upp ng dag du med wink

Anni
23 september 2013 · 47 Inlägg

Realtid skrev:
När får man se den här ute på vägarna då? Det är något speciellt med gamla Audis. Ser ut att kunna bli hur bra som helst.

Nästa år blir de nog bäst att satsa på smile bilen står på Turbocenter just nu o jag har igen lust att stressa Claus smile

Oschpister
14 maj 2014 · 308 Inlägg

Händer det något? smile

Finland - Lite Enklare, Lite Roligare.
Mitt projekt: Volvo S60 T6 AWD
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang