-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Just pin på vag spolarna vet jag Tänkte mer på om tändförstärkare som sitter org på Supra, om man måste koppla förbi den Om de måste går kablar direkt från sprutet Till vag spolarna utan något i mellan
Just pin på vag spolarna vet jag Tänkte mer på om tändförstärkare som sitter org på Supra, om man måste koppla förbi den Om de måste går kablar direkt från sprutet Till vag spolarna utan något i mellan
Spolarna från VAG är halvsmarta. Den har inbyggt drivsteg och ger gnista om man duttar på styrpinnen. Men du måste ha en smart styrning i sprutet som laddar dem med rättl addtid, ca 3ms. Mer än så och dem överhettar och brinner upp.
Låter långsökt att det ska funka utan eftermarknadssprut.
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Då är det ju inte en MKIV du ska koppla in dem till... läs sprutets manual helt enkelt.