12288
Sök

Min kupefläkt fungerar till och från tips?

895 Inlägg
9 augusti 2014
Trådstartare
Tja

Har nyligen bytt min kupefläkt i min 945 års 92 men nu är det så att ibland fungerar den klockrent och ibland inte kan räcka med att byta styrka eller hur starkt den ska blåsa och att ändra hur den ska blåsa för att den ska fungerar igen.

Har ac i bilen med men den är bortplockad om det har nån betydelse.

Nån som har en ide vad som kan vara fel?

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.

895 Inlägg
10 augusti 2014
Trådstartare
Ingen

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.

4 629 Inlägg
10 augusti 2014
fläktmotståndet? finns det på en med AC,,inget ovanligt fel att dom ger sig,men då brukar fläkten bara gå på högsta farten

895 Inlägg
10 augusti 2014
Trådstartare
zzr94092 skrev:
fläktmotståndet? finns det på en med AC,,inget ovanligt fel att dom ger sig,men då brukar fläkten bara gå på högsta farten

Exakt jag har trott på motståndet men då ska den bara funka på högsta kan inte va nån vacumslang som spökar?

Vettemannen
10 augusti 2014
stoltosmart skrev:
Tja

Har nyligen bytt min kupefläkt i min 945 års 92 men nu är det så att ibland fungerar den klockrent och ibland inte kan räcka med att byta styrka eller hur starkt den ska blåsa och att ändra hur den ska blåsa för att den ska fungerar igen.

???

/Benny

895 Inlägg
10 augusti 2014
Trådstartare
Vettemannen skrev:
stoltosmart skrev:
Tja

???

/Benny

Ja ifrån 1 till 5 i hur mycket fläkten ska blåsa

Sök