2920
Sök

Hjälp!!!!

6 Inlägg
16 mars 2015
Trådstartare
Någon som kan lacka???
behöver lacka en bil.

Konnässör/TaxiChaufför
3 730 Inlägg
16 mars 2015
Nej

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!

Forummoderator
26 462 Inlägg
16 mars 2015
Nepp.

För övrigt..jag läser och förstår att du är nybliven användare. Detta respekterar jag till fullo och du är självfallet fullt välkommen till familjen Gorg, men läste du över huvudtaget forumsreglerna innan du postade det här inlägget?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

6 Inlägg
16 mars 2015
Trådstartare
Menar du mej mack?

6 Inlägg
16 mars 2015
Trådstartare
Ifall någon som lackar hör av er...jag betalar ifall ser jag att det är rimligt pris ??

Forummoderator
26 462 Inlägg
16 mars 2015
Cob01 skrev:
Menar du mej mack?

Jag menar dig ja.

Som nybliven användare så brukar man studera reglerna extra noga..i alla fall försökte jag göra detta när jag var ny.

Konnässör/TaxiChaufför
3 730 Inlägg
16 mars 2015
Cob01 skrev:
Menar du mej mack?

Vem annars. Läs på om forumsreglerna... Svenskalektionerna i skolan hade jag haft mycket användning för...

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!

6 Inlägg
16 mars 2015
Trådstartare
Hahahah ni är roliga

Forummoderator
26 462 Inlägg
16 mars 2015
Cob01 skrev:
Hahahah ni är roliga

Jag gör mitt bästa för att vara vänlig just nu..schabbla inte bort det tack.

Hade du läst reglerna så står det att exempelvis topicen skall vara så tydlig som möjligt..
Och sedan..vad har du för bil? Stor? Liten?
Har du gjort grundjobbet själv eller vill du att någon annan gör hela jobbet från scratch?
Vad vill du ha för lack? Enkomponent eller tvåkomponent? Klarlack?

Och framför allt - vad har du för budget?

6 Inlägg
16 mars 2015
Trådstartare
För det första nej jag läste inte reglerna...jag har en Bmw e36 316i sedan..vill lacka den till mattsvart .nej har inte gjort nått ..jag kan inget om lack det är därför ville kolla om någon kunde vill inte göra på firma för dom tar så jävla dyrt tänkte kolla om någon gör till en rrimligt pris hemma i garage eller något sånt ...

329 Inlägg
16 mars 2015
Vad anser du är ett rimligt pris?

716 Inlägg
6 Inlägg
17 mars 2015
Trådstartare
Joo det går också men lack är väll bättre...för med plasti måste man väll ha många burkar hmm

Forummoderator
26 462 Inlägg
17 mars 2015
Cob01 skrev:
Joo det går också men lack är väll bättre...för med plasti måste man väll ha många burkar hmm

Burkar?
Ska bilen spraymålas med burk eller lackas med spruta?

716 Inlägg
17 mars 2015
Många burkar kommer kosta dig Max 5000 för hela bilen, att lämna in den på lack så kommer dom vilja ha minst 10 000 sen om du har rost ska det lagas, slipa ner gammal lack, tiden etc etc du kommer hamna på gissningsvis 15-20000

Forummoderator
26 462 Inlägg
17 mars 2015
Krist skrev:
Många burkar kommer kosta dig Max 5000 för hela bilen, att lämna in den på lack så kommer dom vilja ha minst 10 000 sen om du har rost ska det lagas, slipa ner gammal lack, tiden etc etc du kommer hamna på gissningsvis 15-20000

Ehm..så man behöver inte göra nåt åt rosten när man dippar bilen menar du..?
Härlig känsla sen när man river av färgen..haha..

Skall bilen dippas så antar i alla fall jag att fordonets lack/skick är i det närmsta oklanderligt.

716 Inlägg
17 mars 2015
Mack skrev:
Krist skrev:

Ehm..så man behöver inte göra nåt åt rosten när man dippar bilen menar du..?
Härlig känsla sen när man river av färgen..haha..

Skall bilen dippas så antar i alla fall jag att fordonets lack/skick är i det närmsta oklanderligt.

Han slipper betala då åt att laga rosten 😂 han vill ju komma undan så billigt som möjligt förmodar jag så dippa över rosten ba! Har karossen skönhetsfel kanske de blir lättare att använda lite väggspackel först 😂😂

Muttley
17 mars 2015
https://www.google.se/?gws_rd=ssl#q=lac … 3%B6teborg

http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Google fann något tror jag.

Och du vill alltså anlita svart,  kör runt på de olika lackfirmorna och fråga vad de tar utan kvitto. 

Eller ta en roller och lite hammarlack så kommer du billigt undan.

4 571 Inlägg
18 mars 2015
Stänger denna av flera anledningar.

2§ När du startar en ny tråd
Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).
Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum. Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).

3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

7§ Uppmaning till brott
Det är inte under några omständigheter tillåtet att uppmana till brott i forumet (eller någon annanstans på Garaget)

Sök